דוח הדיגיטל הישראלי 2018

מדי שנה חברת בזק מקיימת סקר אודות הרגלי השימוש של הישראלים בדיגיטל. בסקר האחרון שבוצע בשנת 2018 השתתפו 1,300 נשאלים מכל הארץ, מגיל 13 ומעלה – והנה כמה מהממצאים המעניינים ביותר מתוך הדוח. האינטרנט הישראלי במספרים בישראל יש 6.6 מיליון גולשים באינטרנט, המשתמשים בנפח גלישה יומי של 8 ג’יגה במכשירים ניידים (עלייה של 30% לעומת … להמשך קריאה דוח הדיגיטל הישראלי 2018

סטטיסטיקות יוטיוב מעניינות

יוטיוב הוא מנוע החיפוש השלישי בגודלו בעולם, והאתר השני בעולם בכמות הכניסות. מעצמת הווידאו של גוגל – שהחלה בכלל כאתר היכרויות – לא עוצרת באדום. כשגוגל רכשה את יוטיוב ב-1.65 מיליארד דולר בשנת 2006, הרבה עיניים נפערו לרווחה במחשבה שגוגל ודאי השתגעה. היום ברור שהרכישה של יוטיוב הייתה אחת ההחלטות המוצלחות ביותר של גוגל. אנליסט … להמשך קריאה סטטיסטיקות יוטיוב מעניינות

קידום אתרים בהתחייבות / תשלום לפי תוצאות – כמה זה אמיתי?

מדי פעם בפעם יוצא לי לראות מישהו שמחפש קידום אתרים עם התחייבות לתוצאות או בתשלום לפי תוצאות. אז החלטתי להרים את הכפפה ולתת את דעתי האישית והמקצועית בנושא. האם ניתן להתחייב לתוצאות בקידום אתרים? התשובה הקצרה והמהירה ביותר תהיה “כן” אבל גם “לא”. ראשית צריך להבין היטב למה הכוונה במילה “תוצאות” – מיקומים בגוגל? כמות … להמשך קריאה קידום אתרים בהתחייבות / תשלום לפי תוצאות – כמה זה אמיתי?

קמפיין SEO – להרוויח שניים במחיר אחד

כשעבודת SEO נעשית בצורה נכונה, היא מייצרת הרבה יותר מטראפיק אורגני בלבד. באופן כללי, קידום של אתר הוא תהליך שנחלק לכמה חלקים עיקריים: מחקר מקדים (ביטויים, מתחרים וכן הלאה), עבודת On-page ועבודת Off-page. לאחד מהשלושה האלה יש אפקט משמעותי מאוד, שבא לידי ביטוי בכמות הכניסות המגיעות לאתר (בנוסף לכניסות האורגניות). מנחשים במה מדובר? כאשר מדובר … להמשך קריאה קמפיין SEO – להרוויח שניים במחיר אחד

דילוג לתוכן