אחוזי הקלקה: מה זה ואיך תשפרו את מצבכם

כאשר אנחנו מפרסמים באינטרנט, אנו מוצפים בנתונים סטטיסטיים מרובים ושונים. מאוד פשוט ללכת לאיבוד בתוך כל המידע סביב המודעות שאתם מפרסמים, אך יש כמה נתונים ומספרים שצריך לתת עליהם את הדעת יותר מאחרים. אחד מאותם מדדים, שיראו לכם את הדרך להצלחה בשיווק הדיגיטלי, הוא אחוזי הקלקה (CTR). למעשה, החשיבות של אחוזי הקלקה לאתר היא מהותית … להמשך קריאה

כמה יעיל טרגוט דמוגרפי? גוגל בדקה 75,000 קמפיינים ביוטיוב

לא פעם ולא פעמיים נאמר שהסתמכות על מידע דמוגרפי בלבד, עלולה להציג את קהל היעד שלנו בגוון חד ממדי. למרות זאת, רובנו נוטה להשתמש בנתונים כגון גיל ומגדר כדי לשפר את הקמפיינים שלנו. מה התוצאה? אנו עלולים להגיש מודעות שייראו לא רלוונטיות, ולהחמיץ הזדמנות להגיע ללקוחות פוטנציאליים. למרות כל זאת, ברור שככל שנכיר ונבין את … להמשך קריאה

החיסרון הגדול ביותר של SEO [שאיש לא מדבר עליו]

קידום אורגני במנועי חיפוש הוא שיטת שיווק ותיקה, שימיה מתחילים עוד לפני שמישהו חשב לעשות מודעות חיפוש ממומנות. ככל שחלף הזמן והשיטה תפסה צורה ומתודת עבודה, הפך SEO לחלק חשוב כמעט בכל אסטרטגיית שיווק (אצל מי יותר ואצל מי פחות). כבר כתבתי בעבר כיצד ניתן להוכיח שהקידום האורגני אכן עובד – החל במדידה של לידים … להמשך קריאה

קידום אתר שנעלם מגוגל [ביומיים עבודה]

הסיפור מתחיל כאשר קולגה שהיה בטיול בחו"ל, פנה אליי בבהילות וביקש עזרה עם אתר שנעלם מגוגל. הוא נתן לי את הטלפון של הלקוח, וביקש שאנסה לטפל בבעיה עד שיחזור לארץ. מיותר לציין שהמצב היה לא נעים, לצד לחץ גדול להחזיר את מיקומי האתר כמה שיותר מהר (ורצוי שלשום). בהחלט לא סימפטי, אז ניגשתי מייד לבדוק … להמשך קריאה

איך מורכבות התוצאות משנה את התנהגות המשתמש [מחקר 2019]

עד לפני עשר שנים בערך, תוצאות החיפוש בגוגל היו פשוטות – 10 אתרים שנמצאים אחד מתחת לשני, לצד תוצאות ממומנות. הניווט היה פשוט וקבלת ההחלטה על מי להקליק גם היא הייתה פשוטה, ותלויה בשני פרמטרים עיקריים – מיקום האתר בתוצאות, וכמה אטרקטיבי הסניפט שלו בהשוואה לאחרים. כעת נקפוץ עשר שנים קדימה, לימי 2019, ואנו מתמודדים … להמשך קריאה

למה אני לא קורא לעצמי מומחה קידום אתרים

תעשיית הדיגיטל גדולה ורחבה, ויש בה כמה וכמה תחומי עיסוק עיקריים. אחד מהם הוא קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש. בניגוד לתחומי עיסוק “ממוסדים”, כגון עריכת דין, רפואה או אדריכלות – מקצועות הדיגיטל אינם מוסדרים על ידי המדינה. עם זאת נסייג ונציין כי יש מספר תארים אקדמיים בתחומי השיווק והדיגיטל, ואפילו הכשרות מקצועיות מטעם המדינה. אז … להמשך קריאה

5 דרכים לשיפור ההמרות באתר שלכם

שיפור המרות באתר הוא נושא גדול מאוד, עליו ניתן להרחיב בכמה מאמרים שונים, ואף לדבר על 100 פרמטרים ויותר לחיזוק האתר ושיפור ההמרות שלו. אולם, במאמר זה נשתדל להיות כמה שיותר תמציתיים ונספק 5 דרכים שישפרו את ההמרות באתרכם מקצה לקצה. א’: לפני הכל – לכו לסרץ’ קונסול ובדקו מה הולך שם שמנו לב שלא … להמשך קריאה

קיימברידג' אנליטיקה: רצון חופשי הוא רק אשליה

אחת הפרשות החמורות ביותר של הפרת פרטיות, אחרי פרשת ה-NSA, היא לא אחרת מאשר קיימברידג’ אנליטיקה. הנתונים האישיים של כמעט 90 מיליון בני אדם נכרו לצורכי תעמולה פוליטית, מהמתוחכמות ביותר שידענו עליי אדמות. חמור מכך – כל זה קרה לא רק פעם אחת בארצות הברית, אלא פעמים נוספות בעשרות מדינות. לאחרונה התפרסם שפייסבוק הייתה מודעת … להמשך קריאה

האם קידום אתרים מתאים לי? מתי לא כדאי לעשות SEO

לפעמים לא שווה לכם להשקיע בקידום אורגני במנועי חיפוש, ויכולות להיות לכך מספר סיבות – החל מגורמים אנושיים במהותם, וכלה בגורמים יותר עסקיים, טכניים ואחרים. אז רגע לפני שאתם מסתערים על SEO, בדקו טוב טוב אם אתם בכלל מתאימים לסוג כזה של שיווק. סבלנות קצרה קידום אורגני זה לא ספרינט אלא מרתון. רבים חושבים שקידום … להמשך קריאה

איך לכתוב עמודי קטגוריה שיתקדמו בגוגל ויביאו יותר המרות

רבים חושבים שעמודי קטגוריה נחשבים לעמודים שגוגל “פחות אוהב” באופן כללי. יש לכך כמה סיבות: רוב עמודי הקטגוריה כוללים יחסית מעט טקסט, וגם אם יש בהם טקסט הוא בדרך כלל נדחק לשוליים. בעמודי קטגוריה יש בדרך כלל מוצרים / מאמרים, או כל סוג אחד של אייטמים שכבר נמצאים בעמודים אחרים. הרבה עמודי קטגוריות לא מעוצבים … להמשך קריאה

דילוג לתוכן