סיפור הצלחה: שיפור מיקומים תוך פחות מ-10 ימים

בעקבות פנייה מסוכנות דיגיטל חיצונית, הגיע אליי לקוח שאיבד מיקומים בגוגל וכבר עבר כמה סבבים קודמים של מקדמי אתרים שלא הצליחו לפתור את הבעיה. לאחר בחינה מעמיקה של האתר וכתיבת 10 עמודי הנחיות לביצוע, ביטוי הליבה העיקרי – שעליו נשען רוב העסק – הציג שיפורים ניכרים תוך כמה ימים. מספר חודשים לאחר מכן, הביטוי כבר … להמשך קריאה

תמלול אוטומטי בגוגל דוקס: איך כותבים מאמר ב-5 דקות

גוגל דוקס מאפשר כתיבה אוטומטית באמצעות הקלדה קולית. ניתן להקליד טקסט באמצעות קולכם שלכם – או לתמלל סרטונים, פודקאסטים ושאר מקורות אודיו. איך עושים זאת ועל הדרך כותבים מאמרים ב-5 דקות? אנשים רבים כיום מתפרנסים מעולמות רבים של תוכן לסוגיו, וזה כולל כמובן גם תוכן טקסטואלי. תחום השיווק הדיגיטלי הוא צרכן גדול של תוכן, אך … להמשך קריאה

מה זה תוצאה אפס? ולמה לא תמיד אפשר לסמוך על גוגל?

תוצאה אפס בגוגל (Zero Position) היא תשובה ישירה לשאלה, הממוקמת מעל לתוצאות החיפוש האורגניות הרגילות. התשובה הישירה (Featured Snippet) מקבלת הבלטה משמעותית ביחס לתוצאות אחרות, מה שיכול להגדיל את החשיפה של אתר המקור ממנו היא נשאבת, ולעיתים גם את כמות הקליקים אליו. תשובות ישירות / מובלטות נקראות גם תוצאה אפס, מפני שהן נמצאות מחוץ לתוצאות … להמשך קריאה

גוגל יכולה לחסל את ה-SEO בשבריר שנייה – מדוע היא לא עושה זאת?

כיום, ממרומי הדיגיטל, הפרפורמנס והמדידה המדויקת – כבר כמעט שכחנו איך עשו פעם שיווק. לפני שגוגל בא לעולם בסוף שנות ה-90, איש לא התייחס לקישורים כאל פרמטר שבבוא היום יחרוץ גורלות של אתרים, עסקים וחברות (ברמה האורגנית, לפחות). שיטת השיווק המצליחה ביותר אי פעם, הרבה לפני הולדת גוגל, הייתה שימוש באזכורים. בפרסומות בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות … להמשך קריאה

פרסום עסקים באינטרנט בחינם: שיווק, יחסי ציבור ועוד

האינטרנט הוא מרחב עשיר באפשרויות, ובכללן גם אפשרויות שיווק, פרסום ויחסי ציבור. הכול הוא בעצם שאלה של כמה זמן ותקציב אתם מוכנים להקצות למשימה. כל עסק, קטן כגדול, זקוק לסוג מסוים של פעילות שיווקית כדי להישאר חי וקיים. אפילו עסקים שלא משווקים את עצמם בצורה אקטיבית, נהנים לפעמים מהשיווק הטבעי ביותר שנקרא "פה לאוזן", או … להמשך קריאה

כתיבת תוכן וחשיבותה לקידום עסקים

כתיבת תוכן היא האמצעי העיקרי לשיווק מוצלח. "שיווק מבוסס תוכן הוא השיווק היחיד שנותר לנו" (סת' גודין, 2015) X 0 השקעה בתוכן מפיקה פי 3 יותר לידים לעומת שיווק מסורתי % 0 שיווק מבוסס תוכן זול ב-62% לעומת שיווק מסורתי % 0 תקציבים המוקדשים לתוכן גדלו ב-78% מאז שנת 2018 אתר עשיר בתוכן הוא אתר … להמשך קריאה

איך להטמיע תהליך קידום אתרים בארגון גדול

ניהול פרויקטים בארגונים גדולים הוא תהליך מורכב ולא פשוט, אשר דורש מיומנות, יכולת תקשורת בין אישית וכמובן לא מעט ניסיון. כאשר מדובר בפרויקט שאין לו ROI ברור ומדיד (Return On Investment), כמו תהליך קידום אתרים במנועי החיפוש השונים, הדברים הופכים להיות מסובכים אף יותר. במאמר הזה נציע מספר עקרונות שעל פיהם תוכלו לפעול, כדי לקבל … להמשך קריאה

ים טראפיק, אפס לידים: כשהתוכן הלא נכון נמצא באתר

לפני מספר חודשים הגיע אליי לקוח פוטנציאלי בתחום טיפולי, שרצה להגדיל את כמות הפניות והלקוחות בקליניקה (במיוחד לאור משבר הקורונה, שצמצם את עסקיו לא מעט). לאחר בדיקה ראשונית של האתר ומצבו, התברר שמדובר באתגר לא קטן: האתר מקבל כאלפיים כניסות בחודש, אבל בקושי פנייה אחת אקראית באותו טווח זמן. מה יכול לגרום לבעיה שכזו? שלב … להמשך קריאה

בעל העסק שקידם אתר לבד תוך 14 יום [סיפור מהשטח]

לפני קצת יותר משבועיים יצר איתי קשר בעל עסק עצמאי בתחום מסוים, וביקש לדעת כמה יעלה לו לקדם את האתר הנוכחי. הוא ציין שהאתר כבר היה בעבר בדף הראשון בגוגל, והוא פשוט רוצה להחזיר אותו למצבו הקודם. בבדיקה מהירה ראיתי שמדובר באתר של 3 עמודים בלבד, שככל הנראה מעולם לא נעשתה בו שום פעולת שיווק. … להמשך קריאה

הכול מדיד? אשליית המדידה בעידן הדיגיטל

נניח ששמעתם תוכנית רדיו או פודקאסט, והתרשמתם מאוד ממוצר, שירות או עסק מסוימים. לאחר שסיימתם להאזין לתוכנית, ניגשתם לגוגל וחיפשתם את שם המוצר / שירות / עסק. נכנסתם לאתר העסק, שוטטתם פה ושם ובסוף השארתם פרטים בטופס או רכשתם אונליין. עד כאן הכול טוב ויפה; אבל כשאשת השיווק של העסק תבדוק באנליטיקס מהיכן הגיע אותו … להמשך קריאה

דילוג לתוכן