סיפורי הצלחה


אם עד 2010 היה אפשר לקדם בקלות יחסית, כיום כל נישה כבר רוויה עד אפס מקום וקשה מאוד לקדם אתרים מבחינה אורגנית. אפילו מומחה השיווק ניל פאטל, שעושה מיליונים מ-SEO, אמר שעד לפני כמה שנים היה מצליח להביא הרבה יותר תוצאות באותה השקעה:

One thing I realized is how much harder it is to rank on Google today compared to 5 years ago… if it were 5 years ago, the blog would have been at a million visitors a month with the same amount of effort (Quick Sprout, April 2016)

אז אם כבר מגיעים לתוצאות טובות ב-SEO, זו בהחלט סיבה למסיבה.
הנה כמה ביטויים שהבאתי לדף ראשון בגוגל לאורך השנים (בסוגריים נפח החיפוש):

  • מלגזות (1,900)
  • טבעות אירוסין (12,100)
  • צמיד טניס (2,400)
  • אוזניות (5,400)
  • כלי עבודה (3,600)
  • שמיכות פוך (1,600)
  • מצעים לילדים (1,300)
  • (8,100) wonderlic practice test
  • (2,900) wonderlic sample test
  • ניקוי רעלים (4,400)
  • מחסן גינה (4,400)

מקדם אתרים מומלץ – מה הלקוחות אומרים


“רציתי להודות לך מאוד!
יישום ההמלצות שלך סייעו מאוד לקידום האתר באופן חד משמעי. במידה שאתה צריך או שתצטרך בעתיד איזשהו משוב חיובי או המלצה רק תגיד ואכתוב. המון המון תודה!”


“מקסים. בזכותך אני מתאהב באתר שלי מחדש.”


“בהחלט מרשים, עלייה יפה באחוזים ובמיקומים… אנו סומכים עליך ומרוצים מאוד מהקידום שלך.”


“כל הכבוד וישר כוח. אינני זוכר את הביטוי במקום כה גבוה… תודה שאתה מוכיח לי שוב שעשינו בשכל שבחרנו בך.”


“כמויות הטראפיק של הדף… טירוף. עשית עבודה ממש טובה.”


דוגמאות לעלייה בטראפיק אורגני


אתר 1 – עלייה של פי 11.47 בטראפיק אורגני תוך שנה ופי 819 תוך שנתיים
, כאשר האורגני הפך ליותר מ-80% מסך הטראפיק באתר:

אתר 2 – עלייה של פי 2.8 בטראפיק אורגני תוך שנתיים, וצמיחתו לכדי 31% מסך הטראפיק באתר:


אתר 3 – עלייה של פי 5 בטראפיק אורגני תוך שנתיים
: