איך להטמיע תהליך קידום אתרים בארגון גדול

ניהול פרויקטים בארגונים גדולים הוא תהליך מורכב ולא פשוט, אשר דורש מיומנות, יכולת תקשורת בין אישית וכמובן לא מעט ניסיון. כאשר מדובר בפרויקט שאין לו ROI ברור ומדיד (Return On Investment), כמו תהליך קידום אתרים במנועי החיפוש השונים, הדברים הופכים להיות מסובכים אף יותר. במאמר הזה נציע מספר עקרונות שעל פיהם תוכלו לפעול, כדי לקבל … להמשך קריאה איך להטמיע תהליך קידום אתרים בארגון גדול

ים טראפיק, אפס לידים: כשהתוכן הלא נכון נמצא באתר

לפני מספר חודשים הגיע אליי לקוח פוטנציאלי בתחום טיפולי, שרצה להגדיל את כמות הפניות והלקוחות בקליניקה (במיוחד לאור משבר הקורונה, שצמצם את עסקיו לא מעט). לאחר בדיקה ראשונית של האתר ומצבו, התברר שמדובר באתגר לא קטן: האתר מקבל כאלפיים כניסות בחודש, אבל בקושי פנייה אחת אקראית באותו טווח זמן. מה יכול לגרום לבעיה שכזו? שלב … להמשך קריאה ים טראפיק, אפס לידים: כשהתוכן הלא נכון נמצא באתר

בעל העסק שקידם אתר לבד תוך 14 יום [סיפור מהשטח]

לפני קצת יותר משבועיים יצר איתי קשר בעל עסק עצמאי בתחום מסוים, וביקש לדעת כמה יעלה לו לקדם את האתר הנוכחי. הוא ציין שהאתר כבר היה בעבר בדף הראשון בגוגל, והוא פשוט רוצה להחזיר אותו למצבו הקודם. בבדיקה מהירה ראיתי שמדובר באתר של 3 עמודים בלבד, שככל הנראה מעולם לא נעשתה בו שום פעולת שיווק. … להמשך קריאה בעל העסק שקידם אתר לבד תוך 14 יום [סיפור מהשטח]

הכול מדיד? אשליית המדידה בעידן הדיגיטל

נניח ששמעתם תוכנית רדיו או פודקאסט, והתרשמתם מאוד ממוצר, שירות או עסק מסוימים. לאחר שסיימתם להאזין לתוכנית, ניגשתם לגוגל וחיפשתם את שם המוצר / שירות / עסק. נכנסתם לאתר העסק, שוטטתם פה ושם ובסוף השארתם פרטים בטופס או רכשתם אונליין. עד כאן הכול טוב ויפה; אבל כשאשת השיווק של העסק תבדוק באנליטיקס מהיכן הגיע אותו … להמשך קריאה הכול מדיד? אשליית המדידה בעידן הדיגיטל

גוגל דיסקבר: יותר חשיפה וכניסות לאתרי תוכן וחדשות

בחלוף השנים גוגל מציעה עוד ועוד נכסים בהם ניתן לקבל חשיפה נוספת. זה התחיל מתוצאות חיפוש אורגניות וממומנות, המשיך לתוצאות מפה, טיסות, מסעדות, קניות וסיפורים מובילים, ובשנים האחרונות גם באזור מיוחד הנקרא Google Discover. דיסקבר, כשמו כן הוא, מיועד לעזור למשתמשים לגלות עוד תכנים רלוונטיים להם. זהו בעצם פיד אורגני של תכנים, ששואב מידע אודות … להמשך קריאה גוגל דיסקבר: יותר חשיפה וכניסות לאתרי תוכן וחדשות

שיווק למתקדמים: קניית דאטה מאתרים של אחרים

השיווק הדיגיטלי קיים כבר מעל 20 שנה, אך רק בשנים האחרונות עבר מהפך של ממש. בעוד שבעבר היה ניתן להשתמש רק בדאטה מנכסים שלנו, כיום אפשר לקנות דאטה גם מנכסים דיגיטליים של אחרים. מעל 90% מהמבקרים באתר שלכם, יעזבו אותו ללא שום המרה – ללא יצירת קשר, רכישה, רישום לניוזלטר ועוד. כדי לשנות את הנתון … להמשך קריאה שיווק למתקדמים: קניית דאטה מאתרים של אחרים

קידום אתר ותיק שהחליף את שם העסק (מקרה חקר 2020)

מה קורה כאשר עסק ותיק של עשרות שנים, מחליף לפתע שם? ולא סתם שם, אלא כזה שטומן בחובו עוד כמה משמעויות… אחד המקרים המעניינים ביותר שיצא לי לטפל בהם, קשור לעסק ותיק עם אתר ותיק לא פחות. מדובר בחנות שפועלת בתחומה מעל 50 שנה, ולאורך כל השנים הללו נודעה בשם מסוים. לפני מספר שנים התחלפו … להמשך קריאה קידום אתר ותיק שהחליף את שם העסק (מקרה חקר 2020)

פרסום חינם בגוגל שופינג: מדריך בסיסי

לאחרונה הכריזה גוגל שתאפשר להציג מוצרים בחינם בגוגל שופינג. במסגרת המלחמה בענקית הקניות אמזון, שנוגסת לגוגל בקהל היעד וברווחים – אנחנו מרוויחים. בתחילת השנה הודיעה גוגל על האפשרות להוסיף ולהציג מוצרים בחינם במרכז הסחר שלה, אבל הפיצ'ר הזה עדיין לא כלל את גוגל שופינג בזמנו. מעתה והלאה גם גוגל שופינג (ושירותי גוגל נוספים) נכללים באפשרות … להמשך קריאה פרסום חינם בגוגל שופינג: מדריך בסיסי

3 דרכים למנוע מהמתחרים לרגל אחרי ה-SEO שלכם

בסדרות בתי המשפט באמריקה נהוג להגיד כי "כל מה שתאמרו עלול לשמש נגדכם". בעולם ה-SEO זה לא רק 'עלול', אלא המצב שמתרחש בפועל בדרך קבע. אחת הדרכים העיקריות לקידום אתר, היא להציץ למתחרים ולראות מה הם עושים: מהיכן השיגו קישורים ובאיזה טקסט עוגן השתמשו; הערכת טראפיק כללית באתר וכן הלאה. אומנם זהו נוהג נפוץ ומקובל … להמשך קריאה 3 דרכים למנוע מהמתחרים לרגל אחרי ה-SEO שלכם

קידום ושיווק סרטונים ביוטיוב – 7 הטיפים של ניל פאטל

בני אדם הם יצורים ויזואליים, ומראה עיניים הוא האינטראקציה הראשונה והבסיסית ביותר שלנו. אנו מבינים מסרים חזותיים פי 60,000 מהר יותר ממסרים טקסטואליים, ולכן אין פלא שווידאו הפך ליצרן הטראפיק המוביל כיום באינטרנט (כ-80% מהטראפיק מגיע מווידאו). למה כדאי לקדם וידאו ביוטיוב? יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם אחרי גוגל. מדי חודש משתמשים בו … להמשך קריאה קידום ושיווק סרטונים ביוטיוב – 7 הטיפים של ניל פאטל