קורס קידום אתרים או שיעור פרטי? [ולמה חשוב להבין את ההבדל]

מאז שהתחלתי להיות עצמאי, רבים פנו אליי בבקשה לקבל שיעורים פרטיים בקידום אתרים (כמו גם בנושאים מקבילים כגון גוגל אנליטיקס ותג מנג'ר). בחלק מהמקרים, התברר בסוף ששיעור פרטי הוא לא הפורמט המתאים לצרכים של הפונה, אלא דווקא קורס קידום אתרים בפורמט מלא. זו הסיבה שחשוב מאוד להבין את ההבדלים בין שני הסוגים, כדי שתוכלו לדעת … להמשך קריאה

למה גוגל אנליטיקס וגוגל קונסול לא תואמים בנתונים

גוגל אנליטיקס וקונסולת החיפוש של גוגל הם שני כלים מעולים בהחלט. הבעיה היחידה היא שהנתונים שמוצגים באחד, לא תואמים בדרך כלל לנתונים שמוצגים באחר. זה יוצר את הרושם המוטעה שהמידע לא מדויק באחד מהם או בשניהם, אבל למעשה זה לא נכון. הנה הסיבות העיקריות להבדלים. נתונים הם דבר שלכאורה אי אפשר להתווכח איתו – הם … להמשך קריאה

האתר נפגע מעדכון ליבה בגוגל, מה עושים? [מקרה מהשטח]

עד שנת 2012 בערך, גוגל הייתה מפרטת לעומק מה כלל כל עדכון אלגוריתם שבוצע במנוע החיפוש (קראו לזה Search Quality Highlights בבלוג הישן של Inside Search). בסופו של דבר נגמרה החגיגה, והחברה צמצמה את הידיעות לכדי טפטופים – של עדכונים עיקריים בלבד. מתישהו גם הידיעות הללו כמעט פסקו, וזאת לאור שתי עובדות עיקריות: בגוגל מעידים … להמשך קריאה

10+ בלוגים, אתרים מומלצים וקבוצות פייסבוק בנושא קידום אתרים

שיווק דיגיטלי הוא תחום דינמי ומשתנה, וכמוהו גם תחום ה-SEO. כדי להיות מעודכנים, עם אצבע על הדופק בכל מה שקשור לקידום אתרים, יש כמה מקורות מידע בולטים ואיכותיים שמאפשרים לנו להישאר בחזית השינויים. הנה כמה מהבלוגים, האתרים וקבוצות הפייסבוק שממש כדאי לכם להכניס לפיד. Search Engine Land אחד האתרים הוותיקים והידועים בתעשיית מנועי החיפוש, שהפך … להמשך קריאה

לידים לעסקים בחינם: קידום אתרים מקומי עם גוגל ביזנס

אם אתם לא מכירים את גוגל ביזנס (לשעבר Google My Business), אז הגיע הזמן. אם אתם כן מכירים אבל עדיין לא משתמשים – אתם פשוט מפספסים לידים בחינם לעסק שלכם! במאמר הזה תקבלו כמה טיפים מוכחים מהשטח, שיעזרו לכם לבלוט בין המתחרים ולקבל יותר פניות דרך גוגל ביזנס – והכול בחינם. זה מתאים כמובן לעסקים … להמשך קריאה

מחקר מילות מפתח: איך בוחרים ביטויים שבאמת יועילו לעסק

איך ביטוי של פחות מ-100 חיפושים מביא ליד ששווה מיליון שקל? כולנו יודעים לעשות מחקר מילות מפתח, ואני ממש לא מתכוון לכתוב מדריך בנוסח "איך עושים מחקר מילים". אני כן הולך לתת כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את המילים הנכונות ביותר עבור העסק; אלו שיביאו לא רק טראפיק, אלא גם לקוחות שבאמת רוצים לקנות מכם. … להמשך קריאה

אופטימיזציה באתר לפי דוח כיסוי בקונסולת החיפוש של גוגל

אחד השינויים המשמעותיים ביותר בקונסולת החיפוש של גוגל, התרחש בשנת 2018. מדריך למתחילים (וגם למתקדמים) שיסביר את כל סוגי ההערות והאזהרות בדוח Index Coverage – ומה עושים איתן. עד שנת 2018, הקונסולה של גוגל הציגה עמודי שגיאה בסיסיים בלבד, והיה קל יחסית לזהות מה הבעיה ואיך לטפל בה. אבל מרגע השינוי, נכנס לשימוש דוח חדש … להמשך קריאה

קורסי שיווק דיגיטלי בחינם: לימודי שיווק במימון המדינה

תחום השיווק פורח ב-20 השנים האחרונות, בייחוד הודות לענקיות כגון גוגל, פייסבוק, לינקדאין ואחרות. אומנם לא מדובר כאן בהייטק, אבל הביקוש למקצועות השיווק גדל והולך בהתמדה – ויחד איתו גם היצע אפשרויות הלימוד וההכשרה. כיום יש אינספור אפשרויות ללמוד שיווק דיגיטלי: החל מתארים אקדמיים במנהל עסקים ובשיווק, המשלבים גם תכנים מעולם הדיגיטל (לדוגמה במכללת אונו); … להמשך קריאה

יחסי ציבור או תוכן שיווקי / ממומן? הבדלים, יתרונות וחסרונות

תוכן ממומן או אייטם יח"צ? תוכן שיווקי או כתבה אדיטוריאלית? על ההבדלים הדקים בין יחסי ציבור ותוכן מקודם. רוב האנשים חושבים (ובצדק) שאין הבדל בין "תוכן שיווקי / ממומן / מקודם" – ובין התחום שנקרא "יחסי ציבור". בעוד שזה נכון מבחינה מסוימת (גם זה וגם זה הוא למעשה סוג של פרסומת), יש כמה הבדלים משמעותיים … להמשך קריאה

שיווק אורגני חצי אוטומטי: היתרונות של גלגל תנופה שיווקי

אי אפשר להתווכח עם יעילותו של פרסום בתשלום, במיוחד כאשר הוא מביא תועלת לכל כך הרבה עסקים וארגונים. למרות זאת, כבר התרחשו מספר מצבים מוזרים בכל הנוגע לפרסום ממומן; מצבים שגורמים לחשוב פעמיים על יעילותו. לדוגמה, חברת AirBNB חתכה מעל 500 מיליון דולר מתקציב הפרסום בשנת 2020. הייתם רוצים לחשוב שזה ידרדר את התוצאות העסקיות … להמשך קריאה

דילוג לתוכן