פרסום, קידום ושיווק סרטונים ביוטיוב – 7 הטיפים של ניל פאטל

קידום, פרסום ושיווק ביוטיוב
בני אדם הם יצורים ויזואליים, ומראה עיניים הוא האינטראקציה הראשונה והבסיסית ביותר שלנו. אנו מבינים מסרים חזותיים פי 60,000 מהר יותר ממסרים טקסטואליים, ולכן אין פלא שווידאו הפך ליצרן הטראפיק המוביל כיום באינטרנט (כ-80% מהטראפיק מגיע מווידאו). למה כדאי לקדם וידאו ביוטיוב? יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם אחרי גוגל. מדי חודש משתמשים בו מעל 2 מיליארד בני אדם, ובכל דקה עולים לשרתים שלו מעל 600 שעות וידאו. קידום אורגני של סרטונים ביוטיוב לא יצריך מכם לשלם עבור קליקים/חשיפות, ועדיין תוכלו...
More

3 שיטות שמייעלות פי 2 את בניית הקישורים

טקטיקות לבניית קישורים יעילה
כולנו רוצים קישורים סופר-איכותיים וסופר-יעילים, שייתנו עבודה מטורפת ויביאו אותנו למקום ראשון בגוגל. בשביל שזה יקרה צריך להשקיע לא מעט זמן, משאבים וכסף; אבל על הדרך יש כמה טריקים שמשפרים את אפקטיביות הקישורים, וגורמים להשפעה שלהם לצמוח בכמה סדרי גודל. 1. שימוש בשם המותג פעם, לפני שגוגל נולדה, הדבר היחיד שאפשר היה לעשות לצורכי שיווק הוא לציין את שם העסק / החברה. אם זה בעיתונות המודפסת ואם זה בפרסומות בטלוויזיה, ברדיו ובשלטי חוצות - אזכור שם המותג היה הדרך היחידה לפרסם. מאז שגוגל הגיע...
More

דרכים יצירתיות להשיג קישורים לאתר

בניית קישורים יצירתית
קישורים חיצוניים תופסים נפח חשוב מאוד בכל הליך קידום אורגני. למעשה, יש אומרים שהם עושים עד חצי מעבודת הקידום, כאשר החצי השני הוא עבודה על מאות פרמטרים אחרים, שרק מקבלים כוח קטן יותר בהשפעה על מיקום האתר בגוגל. בין אם אתם מסכימים או לא, אי אפשר להתכחש לכך שקישורים חיצוניים הם חלק חשוב מאוד בתהליך הקידום. בלעדיהם כנראה שלא תצליחו להתברג בתוצאות הראשונות בגוגל ברוב המילים התחרותיות שתקדמו באתר. החשיבות של תמהיל קישורים טבעי (ולמה חשוב לא לוותר גם על קישורים פשוטים יותר) גוגל מתייחסת ...
More

מדף שני לדף ראשון בגוגל תוך 14 יום – מקרה מהשטח

קולגה לשעבר מתחום הדיגיטל פנה אליי עם אתר קטן בתחום רפואי, וביקש לקבל ייעוץ SEO, אופטימיזציה והנחיות להמשך. מכיוון שהיה מדובר בייעוץ חד פעמי ולא בעבודת SEO מתמשכת, ביצעתי רק את הדברים העיקריים שישפרו מיקומים ונראות אורגנית בצורה הכי מהירה. הדומיין קיים מעל לעשור, אז הנחתי בהתחלה שהוא הספיק לצבור גם מדדי סמכות ואמינות; אבל בפועל טעיתי. באתר לא נעשתה שום עבודת אופטימיזציה, והיו בקושי 5 קישורים נכנסים שרובם לא היו באיכות גבוהה. מכיוון שהאתר קטן מאוד (בקושי 20 עמודים), הנחתי שהתוצאות יתחילו ל...
More

אחוזי הקלקה לאתר: מה זה ואיך תשפרו את מצבכם

כאשר אנחנו מפרסמים באינטרנט, אנו מוצפים בנתונים סטטיסטיים מרובים ושונים. מאוד פשוט ללכת לאיבוד בתוך כל המידע סביב המודעות שאתם מפרסמים, אך יש כמה נתונים ומספרים שצריך לתת עליהם את הדעת יותר מאחרים. אחד מאותם מדדים, שיראו לכם את הדרך להצלחה בשיווק הדיגיטלי, הוא אחוזי הקלקה (CTR). למעשה, החשיבות של אחוזי הקלקה לאתר היא מהותית לא פחות מדירוג האתר במנוע החיפוש. לראיה עומדת העובדה שאם האתר שלכם מדורג בתחתית העמוד הראשון, שיפור אחוז ההקלקה גם ללא שינוי במיקום יצ'פר אתכם כך שבסופו של דבר האתר יעלה ...
More

כמה יעיל טרגוט דמוגרפי? גוגל בדקה 75,000 קמפיינים ביוטיוב כדי לברר

לא פעם ולא פעמיים נאמר שהסתמכות על מידע דמוגרפי בלבד, עלולה להציג את קהל היעד שלנו בגוון חד ממדי. למרות זאת, רובנו נוטה להשתמש בנתונים כגון גיל ומגדר כדי לשפר את הקמפיינים שלנו. מה התוצאה? אנו עלולים להגיש מודעות שייראו לא רלוונטיות, ולהחמיץ הזדמנות להגיע ללקוחות פוטנציאליים. למרות כל זאת, ברור שככל שנכיר ונבין את קהל היעד שלנו, כך נוכל לדעת האם הם יתעניינו במוצר, בשירות או במותג שלנו: תכנון חופשה, חיפוש אחר סמארטפון, תשוקה לספורט אקסטרים, רצון לאכול יותר מזון מהצומח וכן הלאה. אם נדבר לקהל ה...
More

החיסרון הגדול ביותר של קידום אורגני [שאיש לא מדבר עליו]

קידום אורגני במנועי חיפוש הוא שיטת שיווק ותיקה, שימיה מתחילים עוד לפני שמישהו חשב לעשות מודעות חיפוש ממומנות. ככל שחלף הזמן והשיטה תפסה צורה ומתודת עבודה, הפך SEO לחלק חשוב כמעט בכל אסטרטגיית שיווק (אצל מי יותר ואצל מי פחות). כבר כתבתי בעבר כיצד ניתן להוכיח שהקידום האורגני אכן עובד - החל במדידה של לידים ו/או רכישות באפיק האורגני בגוגל אנליטיקס; המשך בעלייה בכניסות האורגניות בהשוואה בין תקופות שונות, וכלה בשיפור מיקומים וכן הלאה. אבל למרות זאת, הדברים אינם כה פשוטים וישירים כפי שנדמה. ...
More

כך החזרתי לחיים אתר שנעלם מגוגל [ביומיים עבודה]

הסיפור מתחיל כאשר קולגה שהיה בטיול בחו"ל, פנה אליי בבהילות וביקש עזרה עם לקוח שנעלם מגוגל. הוא נתן לי את הטלפון של הלקוח, וביקש שאנסה לטפל בבעיה עד שיחזור לארץ. מיותר לציין שהמצב היה לא נעים, לצד לחץ גדול להחזיר את מיקומי האתר כמה שיותר מהר (ורצוי שלשום). בהחלט מצב לא סימפטי, אז ניגשתי מייד לבדוק ולעזור. שלב 1 - בדיקה מקיפה ממה שהקולגה והלקוח אמרו, ומתוך בדיקה ראשונית שעשיתי - האתר נעלם מהאינדקס בשלושה ביטויים עיקריים שמהווים את ליבת העסק (שלושה ביטויים עם אלפי חיפושים כל אחד, שהקב...
More

כיצד מורכבות ה-SERP משנה את התנהגות המשתמש [מחקר 2019]

עד לפני עשר שנים בערך, תוצאות החיפוש בגוגל היו פשוטות - 10 אתרים שנמצאים אחד מתחת לשני, לצד תוצאות ממומנות. הניווט היה פשוט וקבלת ההחלטה על מי להקליק גם היא הייתה פשוטה, ותלויה בשני פרמטרים עיקריים - מיקום האתר בתוצאות, וכמה אטרקטיבי הסניפט שלו בהשוואה לאחרים. כעת נקפוץ עשר שנים קדימה, לימי 2019, ואנו מתמודדים עם דף תוצאות (SERP) מורכב שבעתיים. לא עוד 10 תוצאות בלבד, אלא ערבובייה של תוצאות מסוגים שונים (בחו"ל, לפחות): ממומן למעלה ולמטה, תשובות ישירות, מודעות שופינג, תמונות, סרטונים, מפות, גר...
More

כך תדעו אם מצאתם מומחה קידום אתרים

איך מוצאים מומחה קידום אתרים
תעשיית הדיגיטל גדולה ורחבה, ויש בה כמה וכמה תחומי עיסוק עיקריים. אחד מהם הוא קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש. בניגוד לתחומי עיסוק "ממוסדים", כגון עריכת דין, רפואה או אדריכלות - מקצועות הדיגיטל הם לא משהו שלומדים באוניברסיטה, או מקבלים עליו תעודה ורישיון ממוסדות המדינה. אז מה המשמעות האמיתית של הביטוי "מומחה קידום אתרים"? איך תדעו אם מצאתם מומחה אמיתי? בישראל יש אלפי ועשרות אלפי אנשי דיגיטל, מתוכם רק אחוז קטן הם אנשי SEO - בסך הכול 6%, כך לפי סקר שכר 2018 של פיאלקוב דיגיטל. זאת בניגוד ל...
More