איך למצוא הרבה רעיונות לתוכן [שגם מביא טראפיק ותועלת] בזמן קצר

יש לכם אתר חדש ואתם לא יודעים מה כדאי לכתוב, ואילו נושאים צריך להוסיף? או לחילופין יש לכם אתר ותיק עם מעל 100-200 עמודים, ונגמרו לכם הרעיונות לתוכן חדש? בדיקת פערי תוכן (Content Gaps) אצל המתחרים תחסוך לכם ים עבודה, ותספק אינספור רעיונות לתוכן חדש ומבוקש תוך כמה דקות. במאמר קודם הסברתי איך כותבים מאמרים … להמשך קריאה

מה זה עמוד שגיאה 404 ואיך באמת מטפלים בזה

קודי שרת לסוגיהם מאותתים על קיומם של מצבים מסוימים הקשורים לאתר – נפילות שרת (5XX), עמודים לא קיימים (4XX), הפניות (3XX) ועוד. קוד שרת 404 מעיד על עמוד שכבר אינו קיים באופן זמני מסיבה כזו או אחרת; אבל השאלה היא מה עושים עם זה, והאם בכלל צריך לעשות משהו? קודי שרת מסדרת 4XX מציינים מצבים … להמשך קריאה

איך מונעים הודעות מייל ספאם בטופסי צור קשר באתר

הודעות ספאם במייל או דרך טופסי צור קשר באתר עלולות להיות בעייתיות עבור כל אחד, ובעיקר כאשר מדובר בעסקים. מעבר לעובדה שמדובר במטרד, שעלול להיות חמור מאוד במצבים מסוימים, חלק מהודעות הספאם הללו עשויות להיות גם מסוכנות. אין כמעט בעל אתר / מנהל אתר שלא חווה את זה לפחות פעם אחת – הודעות ספאם. לפעמים … להמשך קריאה

מדריך תג מנג'ר צד שרת: מדידת המרות מדויקת יותר

מה היה עד עכשיו מדידה ומעקב בדיגיטל בוצעו לרוב באמצעות קבצים הנקראים עוגיות (Cookies). קבצים אלו מוטמעים בדפדפנים של המשתמשים (מה שנקרא עוגיות צד שלישי), ומאפשרים למדוד תנועה לאתר, המרות ועוד. הבעיה היא שזה עלול להפר פרטיות של משתמשים. מדוע בכלל צריך לעבור למדידת צד שרת נושאי פרטיות ברשת הפכו על פניו את עולם השיווק … להמשך קריאה

איך להרוויח לפחות 16,000 ש"ח בחודש מכתיבת תוכן

אנחנו כל הזמן שומעים על הכנסה נוספת או פסיבית ועל דרכים להרוויח כסף באינטרנט, עד שלפעמים לא ממש ברור מה נכון ומה לא. אז הנה דרך בדוקה להרוויח לפחות 16 אלף שקל בחודש, מכתיבה של מאמרים איכותיים (כולל נוסחת כתיבה פשוטה שתעזור לכם לכתוב לפחות אלף מילים, בלי לשבור את הראש). יש הרבה דרכים לעשות … להמשך קריאה

איך מזהים מקורות לא איכותיים / בעייתיים לבניית קישורים

כמו רוב מקדמי האתרים או כאלה שעושים SEO על הדרך, אני מניח שגם אתם מוצאים את עצמכם מדי פעם בחיפוש כזה או אחר למקורות חדשים של קישורים. אלא שלא כל מקור שווה את הטרחה, וחלק מהם אף עשוי להזיק. עוד לפני שנתחיל לפרט בנושא, כדאי לציין עובדה חשובה כבר מההתחלה: הזיהוי של מקורות בעייתיים לקישורים … להמשך קריאה

המדריך המלא לניתוח ביצועי אפליקציות באפסטור [מאמר אורח]

הקדמה לניתוח נתונים ב-Apple App Store Connect בעולם הדינמי של שיווק מובייל, במיוחד לאחר עדכוני הפרטיות של iOS 14, היכולת לנתח ולהבין נתוני ביצועים של אפליקציות היא בעלת חשיבות מכרעת להצלחת שיווק האפליקציה שלכם. App Store Connect של אפל, עם מערכת דוחות ה-App Analytics המשולבת בו, משמש כערכת כלים חיונית למפתחים ומשווקים. הפלטפורמה הזו לא … להמשך קריאה

פרסום, שיווק וקידום אורגני חינם בטיקטוק

קידום אורגני בטיקטוק – כל אחד יכול מה הופך את טיקטוק למערכת שיווק יעילה ביותר, אפילו בלי לשלם שקל? קצת מהניסיון המועט שלי, באחת האפליקציות היעילות ביותר להפצה אורגנית של תוכן ויזואלי. בראשית הייתה גוגל (פחות או יותר); ואז הגיעה יוטיוב; בסוף באה פייסבוק; והיום ההייפ הוא סביב טיקטוק. אבל עם חלוף השנים, האפקטיביות של … להמשך קריאה

קידום אתרים בלי קישורים – 3 מקרים אמיתיים מהשטח

עד כמה בניית קישורים חיצוניים ממשיכה להיות גורם משמעותי בקידום אתרים? לא מדובר על משהו חדש, אבל בדרך כלל קשה יותר לקדם ביטויים תחרותיים בלי קישורים. הנה מה שקרה לכמה אתרים בטיפולי, בעקבות הפסקת שימוש בבניית קישורים. קידום אורגני בדרך כלל נשען על מתודה כללית די קבועה – מחקר מילים, תוכן, קישורים ואופטימיזציה (הכוללת בתוכה … להמשך קריאה

100 סטטיסטיקות של קידום אתרים

כל עוד יש מנועי חיפוש, תחום ה-SEO ממשיך להתפתח ולהשתנות. צלילה למספרים שמאחורי התחום יכולה לסייע הן למקדמי אתרים והן ללקוחותיהם, להבין מה הטרנדים הנוכחיים ובמה כדאי להתמקד. חברת Semrush פרסמה 100 נתוני SEO מעניינים בחלוקה למספר תחומים עיקריים. ראשית נציג סיכום קצר של התובנות העיקריות, ולאחר מכן נפרט את הנתונים אודות כל תחום בנפרד. … להמשך קריאה

דילוג לתוכן