חוק הספאם מפריע לשיווק שלכם? כך תעקפו אותו באלגנטיות [בלי לעבור על החוק]

איך לעקוף את חוק הספאם
כל מי שעוסק בשיווק דיגיטלי כנראה מודע לחוק הספאם בישראל, שנכנס לתוקף בסוף שנת 2008. מה זה חוק הספאם? באופן כללי וגס ביותר, החוק אוסר על פנייה שיווקית / פרסומית במייל, בפקס, בטלפון (כולל מערכת חיוג אוטומטית) ובהודעות בנייד - אלא אם כן הגורם המקבל אישר זאת מראש. לא סתם נקרא הספאם "דואר זבל". לדוגמה, אם יש לכם 100 לקוחות שנתנו לכם כתובות מייל לצורך התקשרות עסקית - אסור לכם בשום פנים ואופן לשלוח להם ניוזלטר במייל או הודעות SMS שיווקיות. אם הלקוחות חתמו מראש על חוזה שכולל את הסעיף הזה, או ש...
More

USP – הטריק שיקפיץ לכם את הטראפיק והמיקומים

הצעת מכירה ייחודית - ייחודיות מבדלת
חפשו ביטוי מסחרי/עסקי כלשהו בגוגל, ותנו מבט בעשר התוצאות הראשונות. כמה מהן באמת עושות לכם חשק להקליק?כמה מהן חוזרות על אותם טייטלים ותיאורים פחות או יותר? בעולם עסקי שבו כולם אדומים, השתדל להיות כחול. מה מבדל אותך מעשרות ומאות עסקים בתחום שלך?למה שיפנו דווקא אליך ולא יקליקו על מישהו אחר בתוצאות? החוכמה בקידום אתרים אורגני היא לתפוס את עינו ואת שכלו של המחפש, כבר בתוצאות החיפוש. זו החוכמה גם בכל שיטת פרסום או שיווק אחרת, ולא משנה באיזה פלטפורמה היא מוגשת. יש כמה אפשרויות לגרום...
More

איך בודקים איכות של אתר והאם קישורים צריכים טראפיק כדי להיות אפקטיביים

כמעט כל מקדם אתרים מכיר את הסיטואציה בה מוצע לו אתר לצורך קישורים, וכעת נשאר לו להבין האם האתר המוצע אכן שווה את הטרחה (ולפעמים גם את הכסף, במקרה של קניית קישורים). אז איך באמת יודעים? אם מדובר באתרים ידועים ומוכרים, מן הסתם אין שום בעיה שכזו. אתרי תוכן וחדשות מובילים כגון כלכליסט, ynet או ערוץ 20, בדרך כלל יהיו בעלי הפרמטרים הנדרשים כדי להשפיע לחיוב על קידום האתר. אך מה קורה כאשר מוצעים לנו אתרים לא מוכרים? אתרים כאלו דורשים בדיקה מעמיקה כדי לעמוד על טבעם ועל איכותם. איזה פרמטרים נ...
More

בניית קישורים למתקדמים: כוחם של קישורים בשכבות

בניית קישורים בשכבות
עם כל התחכום של גוגל, אינספור עדכוני האלגוריתמים והבינה המלאכותית המתקדמת - אין ספק שיצירה מכוונת של קישורים נכנסים, הייתה ונשארה פקטור מכריע בכל תהליך של קידום אורגני. הפרמטרים העיקריים שהשתנו בכל הנוגע לקישורים, נוגעים בנושאים כגון גיוון בטקסט עוגן (בדגש על שם המותג), שימוש במקורות איכותיים (כלומר מחוזקים בקישורים חזקים בעצמם) וכן תדירות הוספת הקישורים. אבל אם יש משהו שרוב אנשי ה-SEO לא מקדישים לו את תשומת הלב הראויה, הרי אלו הקישורים שכבר הצליחו להשיג. מרגע שהושג קישור במקור מסוים, רוב...
More

קמפיין SEO – כך תרוויחו שניים במחיר אחד

כשעבודת SEO נעשית בצורה נכונה, היא מייצרת הרבה יותר מטראפיק אורגני בלבד. באופן כללי, קידום של אתר הוא תהליך שנחלק לכמה חלקים עיקריים: מחקר מקדים (ביטויים, מתחרים וכן הלאה), עבודת On-page ועבודת Off-page. לאחד מהשלושה האלה יש אפקט משמעותי מאוד, שבא לידי ביטוי בכמות הכניסות המגיעות לאתר (בנוסף לכניסות האורגניות). מנחשים במה מדובר? כאשר מדובר ב-SEO, רוב מקדמי האתרים (ולקוחותיהם) נוטים להסתכל אך ורק על האפיק האורגני. מצד אחד זה בהחלט הגיוני – כי בגדול זו המטרה שלנו; אבל מצד שני, הקישורים ש...
More