8 סיבות מדוע וובינר הוא כלי שיווק מצוין [מאמר אורח]

וובינרים כובשים את עולם השיווק בסערה. Webinars הם אירועי וידאו או אודיו בלייב, הרצאות או שיחות דרך האינטרנט שבעזרתם ניתן להעביר מסר מסוים או להציג מוצר.

המשתתפים בוובינר מרוחקים אחד מהשני ומתחברים ממחשבים שונים ממקומות שונים בעולם ובזמן אמת, מקשיבים להרצאה וגם שואלים שאלות בשידור חי. מובילי דעה בתחום השיווק בישראל מאמינים שוובינר עתיד להיות כלי שיווק מהמובילים בשוק מכיוון שהוא מציע אינטראקציה בזמן אמת בין המציג למשתתפים.

ריכזתי עבורכם 8 סיבות לכך שוובינר הוא כלי שיווק מעולה.

וובינרים - כלי שיווק מצוין

1. וובינרים הם נוחים

וובינרים מאוד נוחים לקידום מכיוון שמעטים האנשים בעולם שאין להם חיבור לאינטרנט, לכן בעזרת וובינר ניתן להעביר תכנים בכל מקום ובכל זמן, כל עוד למשתמש יש חיבור לאינטרנט. נגישות כזאת מאפשרת לנו להעביר את המסרים שלנו לכמות גדולה של משתמשים מבלי לצאת מהבית.

2. וובינרים עוזרים להגדיל מכירות

אם אתם בוחרים לקדם את העסק שלכם בעזרת וובינרים זו תכנית מעולה. מצגות אינפורמטיביות שמועברות בצורה מקוונת יכולות להגדיל את החשיפה של העסק בצורה משמעותית. שיטת פרסום נפוצה היא למשוך משתמשים לוובינר בעזרת מתנה שמועברת לנרשמים על מנת לצבור כמה שיותר צופים במצגת הפרסומית של העסק.

סיבה נוספת לשלב וובינרים ככלי שיווק בעסק זו העובדה שסרטונים מגדילים את ההבנה של הלקוח על המוצר או השירות ב-74%. לכן קיום וובינר עם סרטון מלא שמדגים ומסביר את המוצר או השירות ייתן לכם יתרון על המתחרים, ויחדד את המסר הפרסומי של העסק שלכם.

3. מבססים את האמינות שלכם

קיום של וובינרים עוזר לכם לבסס את האמינות של העסק שלכם. הפעלת וובינרים מסייעת לכם לשתף עם קהל הלקוחות את המצע של העסק, מה עומד מאחוריו וכמובן לקבל פידבקים מהמשתמשים שמשתתפים בוובינר. וובינרים מחברים בין אנשים ונקודות המבט שלהם וזה מאפשר לפתח רעיונות נוספים. בוובינר לכל אחד יש את היכולת להביע את דעתו בצ'אט ולהשתתף בדיון.

4. מסייעים לחינוך ולימודים

אמנם זה לא קשור באופן ישיר לתחום השיווק אבל אחת מהמעלות המרכזיות של שימוש בוובינר זו האפשרות להעביר חומר לימודים בצורה המיטבית. בדומה למכללות ואוניברסיטאות שבתקופת הקורונה החלו להעביר קורסים ואת תכנית הלימודים בשיעורי ZOOM במתכונת של וובינר, גם לעסקים יש את האפשרות להעביר תוכן לימודי ללקוחות או ללקוחות הפוטנציאליים שלהם – לפרסם מוצרים או שירותים חדשים, לתת הסבר על המוצר ומה עומד מאחוריו, ללמד את הלקוחות משהו חדש ולקבל מהם פידבק בלייב.

רוצה להתקדם?

    קידום אורגניייעוץ SEOשיעור פרטי

    5. וובינרים עוזרים להגביר מודעות למותג

    מודעות למותג מצריכה אתכם, בעלי העסקים, להגביר את מודעות הקהל למותג או למוצר בעזרת קידום עקבי, שיווק, פרסום וקשר עקיף וישיר עם המתעניינים בנושא.

    קיום של וובינרים יעזור ללקוחות שלכם לקבל תמונה ויזואלית של המותג וכתוצאה מכך, בסיס הלקוחות שלכם יתרחב. ניתן במהלך הפרסומים להגברת המודעות למותג להוסיף מסרים סמויים בתחילת הוובינר או בסיומו כדי להפנות ישירות למותג שלכם ולמה שהוא מספק.

    6. מגדילים משמעותית את טווח החשיפה שלכם

    קיום וובינר איכותי, אחד כזה שכולל בתוכו חידושים ועדכונים בנושא של העסק, מאפשר לכם להגיע לכמות גדולה של לקוחות ולתפוצה רחבה.

    אם אתם מכירים את קהל היעד שלך כמו שצריך ומנגישים את הוובינר מבחינת עיצוב ותפעול בדיוק כמו שהקהל שלכם מכיר ואוהב, התפוצה שלכם תגדל ותוכלו לייצר באמצעות הוובינרים שלכם לידים פוטנציאליים חדשים לעסק. ככל שהוובינרים שלכם יהיו מעניינים יותר ויתנו יותר ערך למשתמשים, כך הקהל שלכם יהיה נאמן יותר לשידורי לייב של העסק.

    7. עוזרים להגדיל קהל ורשימות תפוצה

    בדיוק כמו בפודקאסטים רגילים או בערוצי יוטיוב, כל וובינר שיצרתם מייצר תנועה חדשה ואנשים חדשים. וובינרים מאפשרים לכם לבנות קהל עוקבים נאמנים שבוחרים לצפות בתוכן שלכם באופן שוטף.

    על מנת להגדיל את הקהל, התפוצה ורשימות התפוצה אתם יכולים לארח דמויות מפתח מהשוק שלכם בוובינרים שאתם מעבירים. למעשה, האורחים שמתארחים אצלכם, יכולים להביא קהל חדש לגמרי לעסק שלכם, במיוחד אם יש להם קהל עוקבים משלהם.

    8. וובינרים הם פתרון שיווק חסכוני

    קיום של וובינר זו אינה פעולה כל כך יקרה וחלק מהתוכנות לוובינרים קיימות אפילו בחינם. חלק מהתוכנות יגיעו עם גרסאות פרו מתקדמות שמאפשרות פיצ'רים נוספים שאולי תצטרכו בקיום הוובינר שלכם.

    לא משנה באיזו תוכנה תבחרו, חינמית או בתשלום, קיום של וובינר לא יעלה לכם הרבה. אין צורך להשקיע אלפי שקלים בפרסום ושיווק, שכן בוובינרים בדומה לקידום בגוגל או ביוטיוב תוכלו ליהנות מתנועה אורגנית שתזרום לשידור שלכם.

    לסיכום

    וובינרים נחשבים לכלי שיווק מעולה, בעיקר בגלל שבעזרת וובינרים ניתן לפרסם בגלוי את התקשורת שלכם כבעלי עסקים עם קהל הלקוחות והלקוחות הפוטנציאלים שלכם. מעין "ישיבת דירקטוריון" מתוקשרת בעלות נמוכה שבה אתם להפיץ את הרעיונות שלכם לקהל גדול יותר, לחדד מסרים שיווקיים של העסק וליצור שיח תקשורתי פתוח ותהליך צרכנות עשיר וטוב יותר.

    על הכותב:

    אור פיאלקובאור פיאלקוב, בן 38, מייסד ומנכ”ל פיאלקוב דיגיטל, חברה לשיווק דיגיטלי המתמחה בפרסום בגוגל ומגוון ערוצים נוספים. מומחה בשיווק דיגיטלי, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים.

    הבעלים של EasyCloud, חברה שמנגישה את עולם אחסון האתרים בענן בעזרת Cloudways לכל אחד, דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם: DigitalOcean, Linode, Google Cloud, ענן אמזון ועוד.

    כתוב/כתבי תגובה

    דילוג לתוכן