שירותי כתיבת תוכן שיקדמו לך ת'עסק

כתיבת תוכן היא האמצעי העיקרי לשיווק מוצלח.

"שיווק מבוסס תוכן הוא השיווק היחיד שנותר לנו" (סת' גודין, 2015)

מאז 1999 כתבתי וערכתי תכנים עבור יותר מ-3,100 אתרים ונכסים דיגיטליים אחרים. אשמח לעזור גם לכם ליצור תוכן מקצועי שנותן עבודה:

X 0
השקעה בתוכן מפיקה פי 3 יותר לידים לעומת שיווק מסורתי
% 0
שיווק מבוסס תוכן זול ב-62% לעומת שיווק מסורתי
% 0
תקציבים המוקדשים לתוכן גדלו ב-78% מאז שנת 2018

מקור: Reboot Online

אתר עשיר בתוכן הוא אתר שמצליח להביא יותר לקוחות פוטנציאליים, לעיתים גם בלי להשקיע בפרסום אקטיבי. כל עמוד תוכן שרלוונטי לקהל היעד, משמש עוד דלת כניסה לאתר שלכם – ולהיכרות עם העסק.

בין שמדובר בפרסומות ממומנות, בקידום אורגני, ברשתות חברתיות ובניוזלטרים – הכול מבוסס למעשה על תוכן מסוג כזה או אחר. בהקשר זה כדאי לזכור שתוכן הוא לא רק טקסט, אלא גם תמונות, סרטונים ואפילו כלים מסוגים שונים.

בניגוד לנהוג לחשוב, כתיבת תוכן לצרכים עסקיים לא חייבת להתבצע בהתאם לכל כללי הלשון והדקדוק. מכיוון שתוכן לעסקים אמור למכור בסופו של דבר, אפשר להשתמש גם בקיצורים, בסלנג ובכל מה שיפעיל את המשתמש ויהפוך אותו לרוכש.

למרות זאת חשוב להבהיר כבר עכשיו – אני לא קופירייטר. אני כותב תוכן.

מה ההבדל בין כתיבת תוכן לקופירייטינג

אומנם שני התחומים נוגעים בטקסטים בצורה כזו או אחרת, אבל יש הבדל משמעותי ומהותי ביניהם. קופירייטינג הוא למעשה כתיבה שיווקית המיועדת לעודד את הקורא לבצע פעולה כלשהי. כתיבת תוכן לעומת זאת אינה חייבת להיות שיווקית במהותה, ויכולה להתקיים במבחר צורות ופורמטים – תוכן אינפורמטיבי, תוכן עיתונאי וכן הלאה.

למרות זאת, במצבים רבים כתיבת תוכן וקופירייטינג נוטים להתערבב אחד בשני (ואפילו כמעט תמיד, אם תשאלו לדעתי האישית). גם פרסום כתבות תוכן אינפורמטיביות שאין בהן אפילו פיסת שיווקיות אחת לרפואה ("איך עושים עוגת גבינה ב-10 דקות"), יכול לשמש הלכה למעשה לצורכי שיווק.

לדוגמה: כותב המתכון, במקרה הזה, מתויג אוטומטית כאיש מקצוע ובעל סמכות בתחום; אחד שיודע לעשות עוגות ואולי שווה גם לפנות אליו לקבלת שירות בהמשך. זו דוגמה לתוכן אינפורמטיבי נטו שמייצר מיתוג אישי. דוגמה נוספת: ניתן להשתמש בעמוד המתכון הזה, שחף מכל אלמנט שיווקי, ולתייג באמצעותו אנשים שהתעניינו בעוגות גבינה או באפייה באופן כללי. לאחר מכן ניתן להציע לאותם אנשים תכנים נוספים ואף הצעות שיווקיות בהמשך.

בצורה כזו כמעט כל סוג של תוכן יכול להפוך להיות תוכן שיווקי / קופירייטינג; אפילו אם מדובר במידע נטו שלכאורה לא נושא בחובו שום ערך שיווקי. הגדולה של כותב תוכן מקצועי הוא לדעת כיצד לשלב בין כל הסוגים, ליצירת תוכן רלוונטי ללקוח שנותן ערך, ובסופו של דבר גם תועלת עסקית בהמשך הדרך.

ולמרות זאת אני שב ומזכיר – אני לא קופירייטר, אלא כותב תוכן. אני לא "מפצח בריפים" וחשוב לזכור זאת כאשר פונים אליי לקבלת שירות.

דוגמאות כתיבה

דוגמאות לתכנים מקצועיים שכתבתי בנושא SEO ושיווק דיגיטלי – ניתן למצוא בבלוג שלי וכן באתרים נוספים כגון מעריב, גיקטיים, דה מרקר, זמן ישראל, Askpavel ועוד.

דוגמאות לתכנים בנושאים נוספים:

כתבה באתר ישראל היום

פרסום כתבה באתר ישראל היום

כתבה באתר mynet

פרסום כתבה באתר mynet

כתבה באתר מקור ראשון

פרסום כתבה באתר מקור ראשון

כתבה במקומון גל גפן

פרסום כתבה במקומון גל גפן

כשהתוכן הנכון עובד בשבילך

הנה כמה דוגמאות לעמודי תוכן חדשים שכתבתי במספר אתרים, כולל כמות הכניסות והלידים שהם הפיקו מאז (כניסות בצד שמאל, לידים בצד ימין):

אתר לקוח בתחום האופנה:

לידים וכניסות שהגיעו מעמודים חדשים באתר

אתר לקוח בתחום טיפולי:

לידים וכניסות שהגיעו מעמודים חדשים באתר

האתר שלי:

לידים וכניסות שהגיעו מעמודים חדשים באתר

ראוי לזכור שבתחומים תחרותיים, לא מספיק לכתוב את התוכן ולהציב אותו באתר; יש להפיץ ולקדם אותו כדי שיביא תוצאות. אבל כשמדובר בתחומים פחות תחרותיים ובביטויים קטנים, לעיתים מגיעות תוצאות גם בלי קידום אקטיבי.

כמה עולה כתיבת תוכן מקצועית

אני מציע שירותי כתיבה ועריכה של תכנים טקסטואליים עבור אתרים, רשתות חברתיות ועוד – החל מ-25 אגורות למילה.

מאמרים וכתבות Off-site לצורכי פרסום, SEO ויח"צ – 50 אגורות למילה. המחיר אינו כולל פרסום באתרים, אלא כתיבה בלבד.

צריכים גם כתיבה וגם פרסום? לפרטים ומחירים הקליקו כאן >

מעדיפים חבילת SEO מלאה שכוללת מחקר, אופטימיזציה, כתיבה, פרסום ובניית קישורים? הקליקו כאן >

למה דווקא אני? כותב תוכן מקצועי

אני כותב ועורך תכנים למחייתי משנת 1999. מאז כתבתי אלפי עמודים עשירים בתוכן איכותי עבור אינספור עסקים, חברות וארגונים (בחישוב גס, כתבתי וערכתי טקסטים עבור יותר מ-3,100 אתרים).

גם את לימודי התואר השני והראשון צלחתי הודות לכישורי הכתיבה שלי, ובמקביל כל הקריירה שלי נסובה סביב תוכן בדרך כזו או אחרת. גם קידום אורגני, שהוא תחום העיסוק העיקרי שלי – נסוב רובו ככולו סביב יצירת התוכן הנכון והפצתו במקורות הנכונים.

למעשה, הייתי איש תוכן הרבה לפני שהפכתי למקדם אתרים – ואת כל הניסיון העשיר הזה אני רותם כיום לטובתכם.

צריכים תוכן טוב שנותן עבודה?