בניית קישורים למתקדמים: כוחם של קישורים בשכבות

בניית קישורים בשכבות
עם כל התחכום של גוגל, אינספור עדכוני האלגוריתמים והבינה המלאכותית המתקדמת - אין ספק שיצירה מכוונת של קישורים נכנסים, הייתה ונשארה פקטור מכריע בכל תהליך של קידום אורגני. הפרמטרים העיקריים שהשתנו בכל הנוגע לקישורים, נוגעים בנושאים כגון גיוון בטקסט עוגן (בדגש על שם המותג), שימוש במקורות איכותיים (כלומר מחוזקים בקישורים חזקים בעצמם) וכן תדירות הוספת הקישורים. אבל אם יש משהו שרוב אנשי ה-SEO לא מקדישים לו את תשומת הלב הראויה, הרי אלו הקישורים שכבר הצליחו להשיג. מרגע שהושג קישור במקור מסוים,...
More

קמפיין SEO – כך תרוויחו שניים במחיר אחד

כשעבודת SEO נעשית בצורה נכונה, היא מייצרת הרבה יותר מטראפיק אורגני בלבד. באופן כללי, קידום של אתר הוא תהליך שנחלק לכמה חלקים עיקריים: מחקר מקדים (ביטויים, מתחרים וכן הלאה), עבודת On-page ועבודת Off-page. לאחד מהשלושה האלה יש אפקט משמעותי מאוד, שבא לידי ביטוי בכמות הכניסות המגיעות לאתר (בנוסף לכניסות האורגניות). מנחשים במה מדובר? כאשר מדובר ב-SEO, רוב מקדמי האתרים (ולקוחותיהם) נוטים להסתכל אך ורק על האפיק האורגני. מצד אחד זה בהחלט הגיוני – כי בגדול זו המטרה שלנו; אבל מצד שני, הקישור...
More