איך מקבלים קישור מוויקיפדיה (בלי שיסירו אותו)

ויקיפדיה הוא אחד האתרים החזקים והסמכותיים ביותר בעולם. לא פעם ולא פעמיים רבים מנסים להשחיל שם קישור או אפילו ליצור ערך חדש. ברוב המקרים זה מסתיים במפח נפש, כי העורכים בסוף מסירים את התוכן שהוספתם… אבל בכל הנוגע להשגת קישור מוויקיפדיה – זה ממש לא חייב להיות ככה. במרדף הכמעט נצחי שלנו אחרי קישורים לקידום … להמשך קריאה איך מקבלים קישור מוויקיפדיה (בלי שיסירו אותו)

8 סיבות מדוע וובינר הוא כלי שיווק מצוין [מאמר אורח]

וובינרים כובשים את עולם השיווק בסערה. Webinars הם אירועי וידאו או אודיו בלייב, הרצאות או שיחות דרך האינטרנט שבעזרתם ניתן להעביר מסר מסוים או להציג מוצר. המשתתפים בוובינר מרוחקים אחד מהשני ומתחברים ממחשבים שונים ממקומות שונים בעולם ובזמן אמת, מקשיבים להרצאה וגם שואלים שאלות בשידור חי. מובילי דעה בתחום השיווק בישראל מאמינים שוובינר עתיד להיות … להמשך קריאה 8 סיבות מדוע וובינר הוא כלי שיווק מצוין [מאמר אורח]

סיפור הצלחה: שיפור מיקומים תוך פחות מ-10 ימים

בעקבות פנייה מסוכנות דיגיטל חיצונית, הגיע אליי לקוח שאיבד מיקומים בגוגל וכבר עבר כמה סבבים קודמים של מקדמי אתרים שלא הצליחו לפתור את הבעיה. לאחר בחינה מעמיקה של האתר וכתיבת 10 עמודי הנחיות לביצוע, ביטוי הליבה העיקרי – שעליו נשען רוב העסק – הציג שיפורים ניכרים תוך כמה ימים. מספר חודשים לאחר מכן, הביטוי כבר … להמשך קריאה סיפור הצלחה: שיפור מיקומים תוך פחות מ-10 ימים

תמלול אוטומטי בגוגל דוקס: איך כותבים מאמר ב-5 דקות

גוגל דוקס מאפשר כתיבה אוטומטית באמצעות הקלדה קולית. ניתן להקליד טקסט באמצעות קולכם שלכם – או לתמלל סרטונים, פודקאסטים ושאר מקורות אודיו. איך עושים זאת ועל הדרך כותבים מאמרים ב-5 דקות? אנשים רבים כיום מתפרנסים מעולמות רבים של תוכן לסוגיו, וזה כולל כמובן גם תוכן טקסטואלי. תחום השיווק הדיגיטלי הוא צרכן גדול של תוכן, אך … להמשך קריאה תמלול אוטומטי בגוגל דוקס: איך כותבים מאמר ב-5 דקות

מה זה תוצאה אפס? ולמה לא תמיד אפשר לסמוך על גוגל?

תוצאה אפס בגוגל (Zero Position) היא תשובה ישירה לשאלה, הממוקמת מעל לתוצאות החיפוש האורגניות הרגילות. התשובה הישירה (Featured Snippet) מקבלת הבלטה משמעותית ביחס לתוצאות אחרות, מה שיכול להגדיל את החשיפה של אתר המקור ממנו היא נשאבת, ולעיתים גם את כמות הקליקים אליו. תשובות ישירות / מובלטות נקראות גם תוצאה אפס, מפני שהן נמצאות מחוץ לתוצאות … להמשך קריאה מה זה תוצאה אפס? ולמה לא תמיד אפשר לסמוך על גוגל?

גוגל יכולה לחסל את ה-SEO בשבריר שנייה – מדוע היא לא עושה זאת?

כיום, ממרומי הדיגיטל, הפרפורמנס והמדידה המדויקת – כבר כמעט שכחנו איך עשו פעם שיווק. לפני שגוגל בא לעולם בסוף שנות ה-90, איש לא התייחס לקישורים כאל פרמטר שבבוא היום יחרוץ גורלות של אתרים, עסקים וחברות (ברמה האורגנית, לפחות). שיטת השיווק המצליחה ביותר אי פעם, הרבה לפני הולדת גוגל, הייתה שימוש באזכורים. בפרסומות בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות … להמשך קריאה גוגל יכולה לחסל את ה-SEO בשבריר שנייה – מדוע היא לא עושה זאת?

פרסום עסקים באינטרנט בחינם: שיווק, יחסי ציבור ועוד

האינטרנט הוא מרחב עשיר באפשרויות, ובכללן גם אפשרויות שיווק, פרסום ויחסי ציבור. הכול הוא בעצם שאלה של כמה זמן ותקציב אתם מוכנים להקצות למשימה. כל עסק, קטן כגדול, זקוק לסוג מסוים של פעילות שיווקית כדי להישאר חי וקיים. אפילו עסקים שלא משווקים את עצמם בצורה אקטיבית, נהנים לפעמים מהשיווק הטבעי ביותר שנקרא "פה לאוזן", או … להמשך קריאה פרסום עסקים באינטרנט בחינם: שיווק, יחסי ציבור ועוד

איך להטמיע תהליך קידום אתרים בארגון גדול

ניהול פרויקטים בארגונים גדולים הוא תהליך מורכב ולא פשוט, אשר דורש מיומנות, יכולת תקשורת בין אישית וכמובן לא מעט ניסיון. כאשר מדובר בפרויקט שאין לו ROI ברור ומדיד (Return On Investment), כמו תהליך קידום אתרים במנועי החיפוש השונים, הדברים הופכים להיות מסובכים אף יותר. במאמר הזה נציע מספר עקרונות שעל פיהם תוכלו לפעול, כדי לקבל … להמשך קריאה איך להטמיע תהליך קידום אתרים בארגון גדול

ים טראפיק, אפס לידים: כשהתוכן הלא נכון נמצא באתר

לפני מספר חודשים הגיע אליי לקוח פוטנציאלי בתחום טיפולי, שרצה להגדיל את כמות הפניות והלקוחות בקליניקה (במיוחד לאור משבר הקורונה, שצמצם את עסקיו לא מעט). לאחר בדיקה ראשונית של האתר ומצבו, התברר שמדובר באתגר לא קטן: האתר מקבל כאלפיים כניסות בחודש, אבל בקושי פנייה אחת אקראית באותו טווח זמן. מה יכול לגרום לבעיה שכזו? שלב … להמשך קריאה ים טראפיק, אפס לידים: כשהתוכן הלא נכון נמצא באתר

בעל העסק שקידם אתר לבד תוך 14 יום [סיפור מהשטח]

לפני קצת יותר משבועיים יצר איתי קשר בעל עסק עצמאי בתחום מסוים, וביקש לדעת כמה יעלה לו לקדם את האתר הנוכחי. הוא ציין שהאתר כבר היה בעבר בדף הראשון בגוגל, והוא פשוט רוצה להחזיר אותו למצבו הקודם. בבדיקה מהירה ראיתי שמדובר באתר של 3 עמודים בלבד, שככל הנראה מעולם לא נעשתה בו שום פעולת שיווק. … להמשך קריאה בעל העסק שקידם אתר לבד תוך 14 יום [סיפור מהשטח]

דילוג לתוכן