איך מורכבות התוצאות משנה את התנהגות המשתמש [מחקר 2019]

עד לפני עשר שנים בערך, תוצאות החיפוש בגוגל היו פשוטות – 10 אתרים שנמצאים אחד מתחת לשני, לצד תוצאות ממומנות. הניווט היה פשוט וקבלת ההחלטה על מי להקליק גם היא הייתה פשוטה, ותלויה בשני פרמטרים עיקריים – מיקום האתר בתוצאות, וכמה אטרקטיבי הסניפט שלו בהשוואה לאחרים. כעת נקפוץ עשר שנים קדימה, לימי 2019, ואנו מתמודדים … להמשך קריאה איך מורכבות התוצאות משנה את התנהגות המשתמש [מחקר 2019]

כך תדעו אם מצאתם מומחה קידום אתרים

תעשיית הדיגיטל גדולה ורחבה, ויש בה כמה וכמה תחומי עיסוק עיקריים. אחד מהם הוא קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש. בניגוד לתחומי עיסוק “ממוסדים”, כגון עריכת דין, רפואה או אדריכלות – מקצועות הדיגיטל הם לא משהו שלומדים באוניברסיטה, או מקבלים עליו תעודה ורישיון ממוסדות המדינה. אז מה המשמעות האמיתית של הביטוי “מומחה קידום אתרים”? איך תדעו … להמשך קריאה כך תדעו אם מצאתם מומחה קידום אתרים

5 דרכים לשיפור ההמרות באתר שלכם

שיפור המרות באתר הוא נושא גדול מאוד, עליו ניתן להרחיב בכמה מאמרים שונים, ואף לדבר על 100 פרמטרים ויותר לחיזוק האתר ושיפור ההמרות שלו. אולם, במאמר זה נשתדל להיות כמה שיותר תמציתיים ונספק 5 דרכים שישפרו את ההמרות באתרכם מקצה לקצה. א’: לפני הכל – לכו לסרץ’ קונסול ובדקו מה הולך שם שמנו לב שלא … להמשך קריאה 5 דרכים לשיפור ההמרות באתר שלכם

קיימברידג' אנליטיקה: רצון חופשי הוא רק אשליה

אחת הפרשות החמורות ביותר של הפרת פרטיות, אחרי פרשת ה-NSA, היא לא אחרת מאשר קיימברידג’ אנליטיקה. הנתונים האישיים של כמעט 90 מיליון בני אדם נכרו לצורכי תעמולה פוליטית, מהמתוחכמות ביותר שידענו עליי אדמות. חמור מכך – כל זה קרה לא רק פעם אחת בארצות הברית, אלא פעמים נוספות בעשרות מדינות. לאחרונה התפרסם שפייסבוק הייתה מודעת … להמשך קריאה קיימברידג' אנליטיקה: רצון חופשי הוא רק אשליה

תחסכו לעצמכם: מתי לא כדאי לקדם אתר בגוגל

לפעמים לא שווה לכם להשקיע בקידום אורגני במנועי חיפוש, ויכולות להיות לכך מספר סיבות – החל מגורמים אנושיים במהותם, וכלה בגורמים יותר עסקיים, טכניים ואחרים. אז רגע לפני שאתם מסתערים על SEO, בדקו טוב טוב אם אתם בכלל מתאימים לסוג כזה של שיווק. סבלנות קצרה קידום אורגני זה לא ספרינט אלא מרתון. רבים חושבים שקידום … להמשך קריאה תחסכו לעצמכם: מתי לא כדאי לקדם אתר בגוגל

איך לכתוב עמודי קטגוריה שיתקדמו בגוגל ויביאו יותר המרות

רבים חושבים שעמודי קטגוריה נחשבים לעמודים שגוגל “פחות אוהב” באופן כללי. יש לכך כמה סיבות: רוב עמודי הקטגוריה כוללים יחסית מעט טקסט, וגם אם יש בהם טקסט הוא בדרך כלל נדחק לשוליים. בעמודי קטגוריה יש בדרך כלל מוצרים / מאמרים, או כל סוג אחד של אייטמים שכבר נמצאים בעמודים אחרים. הרבה עמודי קטגוריות לא מעוצבים … להמשך קריאה איך לכתוב עמודי קטגוריה שיתקדמו בגוגל ויביאו יותר המרות

דוח הדיגיטל הישראלי 2018

מדי שנה חברת בזק מקיימת סקר אודות הרגלי השימוש של הישראלים בדיגיטל. בסקר האחרון שבוצע בשנת 2018 השתתפו 1,300 נשאלים מכל הארץ, מגיל 13 ומעלה – והנה כמה מהממצאים המעניינים ביותר מתוך הדוח. האינטרנט הישראלי במספרים בישראל יש 6.6 מיליון גולשים באינטרנט, המשתמשים בנפח גלישה יומי של 8 ג’יגה במכשירים ניידים (עלייה של 30% לעומת … להמשך קריאה דוח הדיגיטל הישראלי 2018

סטטיסטיקות יוטיוב מעניינות לשנת 2019

יוטיוב הוא מנוע החיפוש השלישי בגודלו בעולם, והאתר השני בעולם בכמות הכניסות. מעצמת הווידאו של גוגל – שהחלה בכלל כאתר היכרויות – לא עוצרת באדום. כשגוגל רכשה את יוטיוב ב-1.65 מיליארד דולר בשנת 2006, הרבה עיניים נפערו לרווחה במחשבה שגוגל ודאי השתגעה. היום ברור שהרכישה של יוטיוב הייתה אחת ההחלטות המוצלחות ביותר של גוגל. אנליסט … להמשך קריאה סטטיסטיקות יוטיוב מעניינות לשנת 2019

קידום אתרים בהתחייבות / תשלום לפי תוצאות – כמה זה אמיתי?

מדי פעם בפעם יוצא לי לראות מישהו שמחפש קידום אתרים עם התחייבות לתוצאות או בתשלום לפי תוצאות. אז החלטתי להרים את הכפפה ולתת את דעתי האישית והמקצועית בנושא. האם ניתן להתחייב לתוצאות בקידום אתרים? התשובה הקצרה והמהירה ביותר תהיה “כן” אבל גם “לא”. ראשית צריך להבין היטב למה הכוונה במילה “תוצאות” – מיקומים בגוגל? כמות … להמשך קריאה קידום אתרים בהתחייבות / תשלום לפי תוצאות – כמה זה אמיתי?

קמפיין SEO – כך תרוויחו שניים במחיר אחד

כשעבודת SEO נעשית בצורה נכונה, היא מייצרת הרבה יותר מטראפיק אורגני בלבד. באופן כללי, קידום של אתר הוא תהליך שנחלק לכמה חלקים עיקריים: מחקר מקדים (ביטויים, מתחרים וכן הלאה), עבודת On-page ועבודת Off-page. לאחד מהשלושה האלה יש אפקט משמעותי מאוד, שבא לידי ביטוי בכמות הכניסות המגיעות לאתר (בנוסף לכניסות האורגניות). מנחשים במה מדובר? כאשר מדובר … להמשך קריאה קמפיין SEO – כך תרוויחו שניים במחיר אחד