כתיבה שיווקית וכוחו של סטוריטלינג: איך מודעה אחת יצרה 2 מיליארד דולר

הפרסומת הרווחית ביותר בהיסטוריה היא מודעת טקסט פשוטה של כ-770 מילים בלבד. המודעה פורסמה ב-1975 בעיתון וול סטריט ג'ורנל, ומאז עד 2003 הכניסה סכום מצטבר של 2 מיליארד דולר. מאמר על כוחו המדהים של סטוריטלינג. כל עסק, גדול כקטן, היה רוצה מכונת מכירות אוטומטית שתייצר זרם מתמשך של לקוחות בלי יותר מדי השקעה או מאמץ. … להמשך קריאה

איך חוסמים את ChatGPT ומונעים ממנו לגנוב תוכן מהאתר שלכם

אין ספק ש-Chat GPT הוא כלי מופלא; אחד מני רבים בתחום הבינה המלאכותית שעוד יגעשו עלינו בשנים הבאות. אבל מצד שני – זה לא אומר שנרצה לאפשר לו להשתמש בתוכן שלנו, כדי לתת תשובות לאנשים אחרים. למה בעצם?כי צ'ט GPT זה לא גוגל. בעוד שגוגל מציג את המקור שממנו נלקח הטקסט (גם כשמדובר בתוצאה אפס … להמשך קריאה

מדריך: איך מתקינים מעקב רכישות באנליטיקס 4 (עם תג מנג'ר)

מעקב רכישות אונליין הוא אחד הכלים החשובים עבור כל חנות באינטרנט. מעבר לחיבור ל-CRM ולשאר מערכות עסקיות, רצוי מאוד לבצע גם מעקב איקומרס באמצעות גוגל אנליטיקס. למרבה השמחה, גרסה 4 מאפשרת לעשות זאת בקלות רבה יותר בהשוואה ליוניברסל. שימו לב: במדריך הזה נלמד איך להטמיע ידנית מעקב רכישת מוצרים באנליטיקס 4 (לא מתאים לגרסת יוניברסל … להמשך קריאה

מספר התוצאות בגוגל: זה לא באמת מה שחשבתם שזה

כשאנו מחפשים משהו בגוגל, מוצג לנו למעלה מספר התוצאות שגוגל הגיע אליהן (ותוך כמה זמן הוא אחזר את המידע). בדיקה קטנה שעשיתי מוכיחה שהמספר המוצג למעלה הוא לא באמת מספר האתרים המוצגים, אלא משהו אחר לגמרי. אומנם במכשירים ניידים זה כבר לא קיים, אבל במחשבים שולחניים ונייחים עדיין מוצג מספר התוצאות בכל חיפוש בגוגל. לכאורה … להמשך קריאה

איך ליצור אסטרטגיית תוכן [שגם תביא יותר הכנסות]

המטרה העיקרית של כל נכס עסקי היא בראש ובראשונה לייצר עוד הכנסות. ככל שנמקד את התכנים בצורה מיטבית לקהלי היעד, כך נשפר משמעותית את אחוז ההמרה ונגדיל את ההכנסות לאורך זמן. אסטרטגיית תוכן מאפשרת לתכנן מראש את כל התכנים מבעוד מועד, כך שלא תיאלצו לשבור את הראש מחדש בכל פעם. רשימת הנושאים כבר מוכנה; כל … להמשך קריאה

53 סטטיסטיקות אודות בלוגים ותוכן שכדאי להכיר

כ-ו-ל-ם עושים היום תוכן!מיליוני עמודים חדשים נוצרים מדי יום ועל פניו נראה שתוכן כבר איבד מיעילותו. ובכל זאת:השקעה בתוכן מפיקה פי 3 יותר לידים לעומת שיווק מסורתי.שיווק מבוסס תוכן זול ב-62% לעומת שיווק מסורתי. השיווק הדיגיטלי כבר מזמן איננו רק תוכן טקסטואלי. הודות לפלטפורמות כגון יוטיוב, אינסטגרם וטיקטוק – גם סוגים אחרים של תוכן נמצאים … להמשך קריאה

קידום אתרים לרופאים – SEO מבוסס דאטה לאתרי רפואה ובריאות

קידום אתרים של רופאים / מרפאות אמור להיות דומה לקידום של כל אתר אחר. אבל בפועל זה לא ממש ככה… מתי בפעם האחרונה חיפשתם רופא בגוגל ופניתם אליו מיידית? ככל הנראה ייקח לנו קצת זמן מהרגע שגילינו את הרופא המסוים, ועד שנחליט האם לפנות אליו/ה לקבלת שירות. רובנו רגיל להגיע לרופא ישירות בקופת החולים שלנו, … להמשך קריאה

קידום אתרים לעורכי דין – מיקוד נושאי חיוני להצלחה

קידום אתרים של עורכי דין אמור להיות דומה לקידום של כל אתר אחר. בתיאוריה אולי כן… במציאות קצת פחות. אחרי כל האלגוריתמים, השדרוגים והבינות המלאכותיות – גוגל היה ונשאר מכונה. ולא סתם מכונה, אלא כזו שחושבת ופועלת לפי תבניות. עדות ישירה לכך ניתן למצוא כמעט בכל פעם שמקדמים אתר משפטי של עורך דין או משרד … להמשך קריאה

מדריך SEO Audit – קידום אתרים טכני

יש לכם אתר לתפארת, אבל הטראפיק האורגני ממנועי חיפוש לא משהו? כנראה שהגיע הזמן לעשות בדיקת אתר מקיפה. הנה 10 נקודות שיסייעו לכם לעשות בדיקת SEO / קידום אתרים טכני. מה זה קידום אתרים (SEO) טכני? רשת האינטרנט מלאה במיליארדי, אם לא טריליוני דפים היוצרים אתרים; אבל 90% מהם לא מקבלים שום תנועה ממנוע החיפוש … להמשך קריאה

גורמי דירוג בגוגל: מערכות חדשות במקום פנדה ופינגווין

מאז הוקם מנוע החיפוש של גוגל אי שם בשנת 1998, הוא מתהדר בשינויי גרסה תמידיים כגון פנדה, פינגווין, עדכון מובייל, מהירות טעינה ועוד. כעת מסתבר שחלק מהם הפך ללא רלוונטי, ובמקומם יש מערכות חדשות. באתר הפיתוח של גוגל, פורסמו מערכות דירוג הנמצאות בשימוש כיום – לעומת אלו שכבר לא רלוונטיות (אם מכיוון שהן שולבו במערכות … להמשך קריאה

דילוג לתוכן