דרכים יצירתיות להשיג קישורים לאתר

קישורים חיצוניים תופסים נפח חשוב מאוד בכל הליך קידום אורגני. למעשה, יש אומרים שהם עושים עד חצי מעבודת הקידום, כאשר החצי השני הוא עבודה על מאות פרמטרים אחרים, שרק מקבלים כוח קטן יותר בהשפעה על מיקום האתר בגוגל. בין אם אתם מסכימים או לא, אי אפשר להתכחש לכך שקישורים חיצוניים הם חלק חשוב מאוד בתהליך … להמשך קריאה דרכים יצירתיות להשיג קישורים לאתר

קידום אתר רפואי לדף ראשון בגוגל תוך 14 יום

קולגה לשעבר מתחום הדיגיטל פנה אליי עם אתר קטן בתחום רפואי, וביקש לקבל ייעוץ SEO, אופטימיזציה והנחיות להמשך. מכיוון שהיה מדובר בייעוץ חד פעמי ולא בעבודת SEO מתמשכת, ביצעתי רק את הדברים העיקריים שישפרו מיקומים ונראות אורגנית בצורה הכי מהירה. הדומיין קיים מעל לעשור, אז הנחתי בהתחלה שהוא הספיק לצבור גם מדדי סמכות ואמינות; אבל … להמשך קריאה קידום אתר רפואי לדף ראשון בגוגל תוך 14 יום

אחוזי הקלקה: מה זה ואיך תשפרו את מצבכם

כאשר אנחנו מפרסמים באינטרנט, אנו מוצפים בנתונים סטטיסטיים מרובים ושונים. מאוד פשוט ללכת לאיבוד בתוך כל המידע סביב המודעות שאתם מפרסמים, אך יש כמה נתונים ומספרים שצריך לתת עליהם את הדעת יותר מאחרים. אחד מאותם מדדים, שיראו לכם את הדרך להצלחה בשיווק הדיגיטלי, הוא אחוזי הקלקה (CTR). למעשה, החשיבות של אחוזי הקלקה לאתר היא מהותית … להמשך קריאה אחוזי הקלקה: מה זה ואיך תשפרו את מצבכם

כמה יעיל טרגוט דמוגרפי? גוגל בדקה 75,000 קמפיינים ביוטיוב

לא פעם ולא פעמיים נאמר שהסתמכות על מידע דמוגרפי בלבד, עלולה להציג את קהל היעד שלנו בגוון חד ממדי. למרות זאת, רובנו נוטה להשתמש בנתונים כגון גיל ומגדר כדי לשפר את הקמפיינים שלנו. מה התוצאה? אנו עלולים להגיש מודעות שייראו לא רלוונטיות, ולהחמיץ הזדמנות להגיע ללקוחות פוטנציאליים. למרות כל זאת, ברור שככל שנכיר ונבין את … להמשך קריאה כמה יעיל טרגוט דמוגרפי? גוגל בדקה 75,000 קמפיינים ביוטיוב

החיסרון הגדול ביותר של SEO [שאיש לא מדבר עליו]

קידום אורגני במנועי חיפוש הוא שיטת שיווק ותיקה, שימיה מתחילים עוד לפני שמישהו חשב לעשות מודעות חיפוש ממומנות. ככל שחלף הזמן והשיטה תפסה צורה ומתודת עבודה, הפך SEO לחלק חשוב כמעט בכל אסטרטגיית שיווק (אצל מי יותר ואצל מי פחות). כבר כתבתי בעבר כיצד ניתן להוכיח שהקידום האורגני אכן עובד – החל במדידה של לידים … להמשך קריאה החיסרון הגדול ביותר של SEO [שאיש לא מדבר עליו]

קידום אתר שנעלם מגוגל [ביומיים עבודה]

הסיפור מתחיל כאשר קולגה שהיה בטיול בחו"ל, פנה אליי בבהילות וביקש עזרה עם לקוח שנעלם מגוגל. הוא נתן לי את הטלפון של הלקוח, וביקש שאנסה לטפל בבעיה עד שיחזור לארץ. מיותר לציין שהמצב היה לא נעים, לצד לחץ גדול להחזיר את מיקומי האתר כמה שיותר מהר (ורצוי שלשום). בהחלט מצב לא סימפטי, אז ניגשתי מייד … להמשך קריאה קידום אתר שנעלם מגוגל [ביומיים עבודה]

איך מורכבות התוצאות משנה את התנהגות המשתמש [מחקר 2019]

עד לפני עשר שנים בערך, תוצאות החיפוש בגוגל היו פשוטות – 10 אתרים שנמצאים אחד מתחת לשני, לצד תוצאות ממומנות. הניווט היה פשוט וקבלת ההחלטה על מי להקליק גם היא הייתה פשוטה, ותלויה בשני פרמטרים עיקריים – מיקום האתר בתוצאות, וכמה אטרקטיבי הסניפט שלו בהשוואה לאחרים. כעת נקפוץ עשר שנים קדימה, לימי 2019, ואנו מתמודדים … להמשך קריאה איך מורכבות התוצאות משנה את התנהגות המשתמש [מחקר 2019]

כך תדעו אם מצאתם מומחה קידום אתרים

תעשיית הדיגיטל גדולה ורחבה, ויש בה כמה וכמה תחומי עיסוק עיקריים. אחד מהם הוא קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש. בניגוד לתחומי עיסוק “ממוסדים”, כגון עריכת דין, רפואה או אדריכלות – מקצועות הדיגיטל הם לא משהו שלומדים באוניברסיטה (עדיין אין תואר בשיווק דיגיטלי), או מקבלים עליו תעודה ורישיון ממוסדות המדינה. אז מה המשמעות האמיתית של הביטוי … להמשך קריאה כך תדעו אם מצאתם מומחה קידום אתרים

5 דרכים לשיפור ההמרות באתר שלכם

שיפור המרות באתר הוא נושא גדול מאוד, עליו ניתן להרחיב בכמה מאמרים שונים, ואף לדבר על 100 פרמטרים ויותר לחיזוק האתר ושיפור ההמרות שלו. אולם, במאמר זה נשתדל להיות כמה שיותר תמציתיים ונספק 5 דרכים שישפרו את ההמרות באתרכם מקצה לקצה. א’: לפני הכל – לכו לסרץ’ קונסול ובדקו מה הולך שם שמנו לב שלא … להמשך קריאה 5 דרכים לשיפור ההמרות באתר שלכם

קיימברידג' אנליטיקה: רצון חופשי הוא רק אשליה

אחת הפרשות החמורות ביותר של הפרת פרטיות, אחרי פרשת ה-NSA, היא לא אחרת מאשר קיימברידג’ אנליטיקה. הנתונים האישיים של כמעט 90 מיליון בני אדם נכרו לצורכי תעמולה פוליטית, מהמתוחכמות ביותר שידענו עליי אדמות. חמור מכך – כל זה קרה לא רק פעם אחת בארצות הברית, אלא פעמים נוספות בעשרות מדינות. לאחרונה התפרסם שפייסבוק הייתה מודעת … להמשך קריאה קיימברידג' אנליטיקה: רצון חופשי הוא רק אשליה