לידים לעסקים בחינם: קידום אתרים מקומי עם גוגל ביזנס

אם אתם לא מכירים את גוגל ביזנס (לשעבר Google My Business), אז הגיע הזמן. אם אתם כן מכירים אבל עדיין לא משתמשים – אתם פשוט מפספסים לידים בחינם לעסק שלכם! במאמר הזה תקבלו כמה טיפים מוכחים מהשטח, שיעזרו לכם לבלוט בין המתחרים ולקבל יותר פניות דרך גוגל ביזנס – והכול בחינם. זה מתאים כמובן לעסקים … להמשך קריאה

מחקר מילות מפתח: איך בוחרים ביטויים שבאמת יועילו לעסק

איך ביטוי של פחות מ-100 חיפושים מביא ליד ששווה מיליון שקל? כולנו יודעים לעשות מחקר מילות מפתח, ואני ממש לא מתכוון לכתוב מדריך בנוסח "איך עושים מחקר מילים". אני כן הולך לתת כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את המילים הנכונות ביותר עבור העסק; אלו שיביאו לא רק טראפיק, אלא גם לקוחות שבאמת רוצים לקנות מכם. … להמשך קריאה

אופטימיזציה לאתרים לפי קונסולת החיפוש של גוגל

אופטימיזציה לאתר היא תהליך חיוני בדרך לקידום במנועי חיפוש. במדריך זה בחרתי להתייחס להנחיות האופטימיזציה המוצגות בקונסולת החיפוש של גוגל, אבל אין שום מניעה לשלב גם כלים נוספים בתהליך. אחד השינויים המשמעותיים ביותר בקונסולת החיפוש של גוגל, התרחש בשנת 2018. מדריך למתחילים (וגם למתקדמים) שיסביר את כל סוגי ההערות והאזהרות בדוח Index Coverage – ומה … להמשך קריאה

קורסי שיווק דיגיטלי בחינם: לימודי שיווק במימון המדינה

תחום השיווק פורח ב-20 השנים האחרונות, בייחוד הודות לענקיות כגון גוגל, פייסבוק, לינקדאין ואחרות. אומנם לא מדובר כאן בהייטק, אבל הביקוש למקצועות השיווק גדל והולך בהתמדה – ויחד איתו גם היצע אפשרויות הלימוד וההכשרה. לא לפנות אליי בנושאי רישום או זמינות של קורסיםכל המידע זמין באתר משרד העבודה כיום יש אינספור אפשרויות ללמוד שיווק דיגיטלי: … להמשך קריאה

יחסי ציבור או תוכן שיווקי / ממומן? הבדלים, יתרונות וחסרונות

תוכן ממומן או אייטם יח"צ? תוכן שיווקי או כתבה אדיטוריאלית? על ההבדלים הדקים בין יחסי ציבור ותוכן מקודם. רוב האנשים חושבים (ובצדק) שאין הבדל בין "תוכן שיווקי / ממומן / מקודם" – ובין התחום שנקרא "יחסי ציבור". בעוד שזה נכון מבחינה מסוימת (גם זה וגם זה הוא למעשה סוג של פרסומת), יש כמה הבדלים משמעותיים … להמשך קריאה

שיווק אורגני חצי אוטומטי: היתרונות של גלגל תנופה שיווקי

אי אפשר להתווכח עם יעילותו של פרסום בתשלום, במיוחד כאשר הוא מביא תועלת לכל כך הרבה עסקים וארגונים. למרות זאת, כבר התרחשו מספר מצבים מוזרים בכל הנוגע לפרסום ממומן; מצבים שגורמים לחשוב פעמיים על יעילותו. לדוגמה, חברת AirBNB חתכה מעל 500 מיליון דולר מתקציב הפרסום בשנת 2020. הייתם רוצים לחשוב שזה ידרדר את התוצאות העסקיות … להמשך קריאה

איך מקבלים קישור מוויקיפדיה (בלי שיסירו אותו)

ויקיפדיה הוא אחד האתרים החזקים והסמכותיים ביותר בעולם. לא פעם ולא פעמיים רבים מנסים להשחיל שם קישור או אפילו ליצור ערך חדש. ברוב המקרים זה מסתיים במפח נפש, כי העורכים בסוף מסירים את התוכן שהוספתם… אבל בכל הנוגע להשגת קישור מוויקיפדיה – זה ממש לא חייב להיות ככה. במרדף הכמעט נצחי שלנו אחרי קישורים לקידום … להמשך קריאה

8 סיבות מדוע וובינר הוא כלי שיווק מצוין [מאמר אורח]

וובינרים כובשים את עולם השיווק בסערה. Webinars הם אירועי וידאו או אודיו בלייב, הרצאות או שיחות דרך האינטרנט שבעזרתם ניתן להעביר מסר מסוים או להציג מוצר. המשתתפים בוובינר מרוחקים אחד מהשני ומתחברים ממחשבים שונים ממקומות שונים בעולם ובזמן אמת, מקשיבים להרצאה וגם שואלים שאלות בשידור חי. מובילי דעה בתחום השיווק בישראל מאמינים שוובינר עתיד להיות … להמשך קריאה

פרסום כתבות ממומנות / שיווקיות בתשלום: השקעה לטווח ארוך

"שיווק מבוסס תוכן הוא השיווק היחיד שנותר לנו" (סת' גודין, 2015) אנשים שונאים פרסומות.במיוחד פרסומות שנדחפות לנו באמצע, בלי שום קשר למה שאנחנו רוצים באותו רגע. שימו לב מה קורה לכם כשאתם יושבים מול הטלוויזיה, וצופים באחד מהערוצים המסחריים. ברגע שיוצאים לפרסומות, רובנו מזפזפ לערוצים אחרים עד יעבור זעם – ואז נוכל לחזור לתוכנית בה … להמשך קריאה

סיפור הצלחה: שיפור מיקומים תוך פחות מ-10 ימים

בעקבות פנייה מסוכנות דיגיטל חיצונית, הגיע אליי לקוח שאיבד מיקומים בגוגל וכבר עבר כמה סבבים קודמים של מקדמי אתרים שלא הצליחו לפתור את הבעיה. לאחר בחינה מעמיקה של האתר וכתיבת 10 עמודי הנחיות לביצוע, ביטוי הליבה העיקרי – שעליו נשען רוב העסק – הציג שיפורים ניכרים תוך כמה ימים. מספר חודשים לאחר מכן, הביטוי כבר … להמשך קריאה

דילוג לתוכן