החיסרון הגדול ביותר של SEO [שאיש לא מדבר עליו]

קידום אורגני במנועי חיפוש הוא שיטת שיווק ותיקה, שימיה מתחילים עוד לפני שמישהו חשב לעשות מודעות חיפוש ממומנות. ככל שחלף הזמן והשיטה תפסה צורה ומתודת עבודה, הפך SEO לחלק חשוב כמעט בכל אסטרטגיית שיווק (אצל מי יותר ואצל מי פחות). כבר כתבתי בעבר כיצד ניתן להוכיח שהקידום האורגני אכן עובד – החל במדידה של לידים … להמשך קריאה

קידום אתר שנעלם מגוגל [ביומיים עבודה]

הסיפור מתחיל כאשר קולגה שהיה בטיול בחו"ל, פנה אליי בבהילות וביקש עזרה עם אתר שנעלם מגוגל. הוא נתן לי את הטלפון של הלקוח, וביקש שאנסה לטפל בבעיה עד שיחזור לארץ. מיותר לציין שהמצב היה לא נעים, לצד לחץ גדול להחזיר את מיקומי האתר כמה שיותר מהר (ורצוי שלשום). בהחלט לא סימפטי, אז ניגשתי מייד לבדוק … להמשך קריאה

איך מורכבות התוצאות משנה את התנהגות המשתמש [מחקר 2019]

עד לפני עשר שנים בערך, תוצאות החיפוש בגוגל היו פשוטות – 10 אתרים שנמצאים אחד מתחת לשני, לצד תוצאות ממומנות. הניווט היה פשוט וקבלת ההחלטה על מי להקליק גם היא הייתה פשוטה, ותלויה בשני פרמטרים עיקריים – מיקום האתר בתוצאות, וכמה אטרקטיבי הסניפט שלו בהשוואה לאחרים. כעת נקפוץ עשר שנים קדימה, לימי 2019, ואנו מתמודדים … להמשך קריאה

5 דרכים לשיפור ההמרות באתר שלכם

שיפור המרות באתר הוא נושא גדול מאוד, עליו ניתן להרחיב בכמה מאמרים שונים, ואף לדבר על 100 פרמטרים ויותר לחיזוק האתר ושיפור ההמרות שלו. אולם, במאמר זה נשתדל להיות כמה שיותר תמציתיים ונספק 5 דרכים שישפרו את ההמרות באתרכם מקצה לקצה. א’: לפני הכל – לכו לסרץ’ קונסול ובדקו מה הולך שם שמנו לב שלא … להמשך קריאה

קיימברידג' אנליטיקה: רצון חופשי הוא רק אשליה

אחת הפרשות החמורות ביותר של הפרת פרטיות, אחרי פרשת ה-NSA, היא לא אחרת מאשר קיימברידג’ אנליטיקה. הנתונים האישיים של כמעט 90 מיליון בני אדם נכרו לצורכי תעמולה פוליטית, מהמתוחכמות ביותר שידענו עליי אדמות. חמור מכך – כל זה קרה לא רק פעם אחת בארצות הברית, אלא פעמים נוספות בעשרות מדינות. לאחרונה התפרסם שפייסבוק הייתה מודעת … להמשך קריאה

האם קידום אתרים מתאים לי? מתי לא כדאי לעשות SEO

לפעמים לא שווה לכם להשקיע בקידום אורגני במנועי חיפוש, ויכולות להיות לכך מספר סיבות – החל מגורמים אנושיים במהותם, וכלה בגורמים יותר עסקיים, טכניים ואחרים. אז רגע לפני שאתם מסתערים על SEO, בדקו טוב טוב אם אתם בכלל מתאימים לסוג כזה של שיווק. סבלנות קצרה קידום אורגני זה לא ספרינט אלא מרתון. רבים חושבים שקידום … להמשך קריאה

איך לכתוב עמודי קטגוריה שיתקדמו בגוגל ויביאו יותר המרות

רבים חושבים שעמודי קטגוריה נחשבים לעמודים שגוגל “פחות אוהב” באופן כללי. יש לכך כמה סיבות: רוב עמודי הקטגוריה כוללים יחסית מעט טקסט, וגם אם יש בהם טקסט הוא בדרך כלל נדחק לשוליים. בעמודי קטגוריה יש בדרך כלל מוצרים / מאמרים, או כל סוג אחד של אייטמים שכבר נמצאים בעמודים אחרים. הרבה עמודי קטגוריות לא מעוצבים … להמשך קריאה

סטטיסטיקות יוטיוב מעניינות

יוטיוב הוא מנוע החיפוש השלישי בגודלו בעולם, והאתר השני בעולם בכמות הכניסות. מעצמת הווידאו של גוגל – שהחלה בכלל כאתר היכרויות – לא עוצרת באדום. כשגוגל רכשה את יוטיוב ב-1.65 מיליארד דולר בשנת 2006, הרבה עיניים נפערו לרווחה במחשבה שגוגל ודאי השתגעה. היום ברור שהרכישה של יוטיוב הייתה אחת ההחלטות המוצלחות ביותר של גוגל. אנליסט … להמשך קריאה

קידום אתרים בהתחייבות / תשלום לפי תוצאות – כמה זה אמיתי?

מדי פעם בפעם יוצא לי לראות מישהו שמחפש קידום אתרים עם התחייבות לתוצאות או בתשלום לפי תוצאות. אז החלטתי להרים את הכפפה ולתת את דעתי האישית והמקצועית בנושא. האם ניתן להתחייב לתוצאות בקידום אתרים? התשובה הקצרה והמהירה ביותר תהיה “כן” אבל גם “לא”. ראשית צריך להבין היטב למה הכוונה במילה “תוצאות” – מיקומים בגוגל? כמות … להמשך קריאה

קמפיין SEO – להרוויח שניים במחיר אחד

כשעבודת SEO נעשית בצורה נכונה, היא מייצרת הרבה יותר מטראפיק אורגני בלבד. באופן כללי, קידום של אתר הוא תהליך שנחלק לכמה חלקים עיקריים: מחקר מקדים (ביטויים, מתחרים וכן הלאה), עבודת On-page ועבודת Off-page. לאחד מהשלושה האלה יש אפקט משמעותי מאוד, שבא לידי ביטוי בכמות הכניסות המגיעות לאתר (בנוסף לכניסות האורגניות). מנחשים במה מדובר? כאשר מדובר … להמשך קריאה

דילוג לתוכן