קידום אתרים לרופאים – SEO מבוסס דאטה לאתרי רפואה ובריאות

קידום אתרים של רופאים / מרפאות אמור להיות דומה לקידום של כל אתר אחר. אבל בפועל זה לא ממש ככה… מתי בפעם האחרונה חיפשתם רופא בגוגל ופניתם אליו מיידית? ככל הנראה ייקח לנו קצת זמן מהרגע שגילינו את הרופא המסוים, ועד שנחליט האם לפנות אליו/ה לקבלת שירות. רובנו רגיל להגיע לרופא ישירות בקופת החולים שלנו, … להמשך קריאה

קידום אתרים לעורכי דין – מיקוד נושאי חיוני להצלחה

קידום אתרים של עורכי דין אמור להיות דומה לקידום של כל אתר אחר. בתיאוריה אולי כן… במציאות קצת פחות. אחרי כל האלגוריתמים, השדרוגים והבינות המלאכותיות – גוגל היה ונשאר מכונה. ולא סתם מכונה, אלא כזו שחושבת ופועלת לפי תבניות. עדות ישירה לכך ניתן למצוא כמעט בכל פעם שמקדמים אתר משפטי של עורך דין או משרד … להמשך קריאה

מדריך SEO Audit – קידום אתרים טכני

יש לכם אתר לתפארת, אבל הטראפיק האורגני ממנועי חיפוש לא משהו? כנראה שהגיע הזמן לעשות בדיקת אתר מקיפה. הנה 10 נקודות שיסייעו לכם לעשות בדיקת SEO / קידום אתרים טכני. מה זה קידום אתרים (SEO) טכני? רשת האינטרנט מלאה במיליארדי, אם לא טריליוני דפים היוצרים אתרים; אבל 90% מהם לא מקבלים שום תנועה ממנוע החיפוש … להמשך קריאה

גורמי דירוג בגוגל: מערכות חדשות במקום פנדה ופינגווין

מאז הוקם מנוע החיפוש של גוגל אי שם בשנת 1998, הוא מתהדר בשינויי גרסה תמידיים כגון פנדה, פינגווין, עדכון מובייל, מהירות טעינה ועוד. כעת מסתבר שחלק מהם הפך ללא רלוונטי, ובמקומם יש מערכות חדשות. באתר הפיתוח של גוגל, פורסמו מערכות דירוג הנמצאות בשימוש כיום – לעומת אלו שכבר לא רלוונטיות (אם מכיוון שהן שולבו במערכות … להמשך קריאה

כתיבת תוכן אוטומטי עם AI – האם זה באמת עובד?

סוכנות הידיעות AP מייצרת מאמרי חדשות אוטומטיים באמצעות בינה מלאכותית מאז 2014. איך ייתכן ששאר תעשיית הדיגיטל נזכרה רק עכשיו להשתמש בתוכן AI? ואיך Chat GPT נכנס לתמונה? ככל שחולפים הימים, כך אני נעשה יותר ויותר מודע לאפשרויות המדהימות של AI. מעבר ליישומים המרהיבים בתחומי הרפואה, המדע, המסחר במניות ואפילו הארכאולוגיה – אחד מהם הוא … להמשך קריאה

סייט לינקס (Sitelinks) בגוגל: המדריך שיעשה לכם סדר

מה זה Site links? סייט לינקס הם קישורים לעמודים פנימיים באתר, המופיעים בגוגל כאשר מחפשים את שם האתר. זה יכול להיות שם עסק, חברה, בן אדם וכן הלאה. גוגל יציג בתוצאה הראשונה את עמוד הבית, ומתחתיו את הסייט לינקס לעמודים הפנימיים. גם מנועי חיפוש אחרים כגון בינג מציגים סייט לינקס. כמעט בכל חודש אני רואה … להמשך קריאה

קורס קידום אתרים או שיעור פרטי? [ולמה חשוב להבין את ההבדל]

מאז שהתחלתי להיות עצמאי, רבים פנו אליי בבקשה לקבל שיעורים פרטיים בקידום אתרים (כמו גם בנושאים מקבילים כגון גוגל אנליטיקס ותג מנג'ר). בחלק מהמקרים, התברר בסוף ששיעור פרטי הוא לא הפורמט המתאים לצרכים של הפונה, אלא דווקא קורס קידום אתרים בפורמט מלא. זו הסיבה שחשוב מאוד להבין את ההבדלים בין שני הסוגים, כדי שתוכלו לדעת … להמשך קריאה

למה גוגל אנליטיקס וגוגל קונסול לא תואמים בנתונים

גוגל אנליטיקס וקונסולת החיפוש של גוגל הם שני כלים מעולים בהחלט. הבעיה היחידה היא שהנתונים שמוצגים באחד, לא תואמים בדרך כלל לנתונים שמוצגים באחר. זה יוצר את הרושם המוטעה שהמידע לא מדויק באחד מהם או בשניהם, אבל למעשה זה לא נכון. הנה הסיבות העיקריות להבדלים. נתונים הם דבר שלכאורה אי אפשר להתווכח איתו – הם … להמשך קריאה

האתר נפגע מעדכון ליבה בגוגל, מה עושים? [מקרה מהשטח]

עד שנת 2012 בערך, גוגל הייתה מפרטת לעומק מה כלל כל עדכון אלגוריתם שבוצע במנוע החיפוש (קראו לזה Search Quality Highlights בבלוג הישן של Inside Search). בסופו של דבר נגמרה החגיגה, והחברה צמצמה את הידיעות לכדי טפטופים – של עדכונים עיקריים בלבד. מתישהו גם הידיעות הללו כמעט פסקו, וזאת לאור שתי עובדות עיקריות: בגוגל מעידים … להמשך קריאה

10+ בלוגים, אתרים מומלצים וקבוצות פייסבוק בנושא קידום אתרים

שיווק דיגיטלי הוא תחום דינמי ומשתנה, וכמוהו גם תחום ה-SEO. כדי להיות מעודכנים, עם אצבע על הדופק בכל מה שקשור לקידום אתרים, יש כמה מקורות מידע בולטים ואיכותיים שמאפשרים לנו להישאר בחזית השינויים. הנה כמה מהבלוגים, האתרים וקבוצות הפייסבוק שממש כדאי לכם להכניס לפיד. Search Engine Land אחד האתרים הוותיקים והידועים בתעשיית מנועי החיפוש, שהפך … להמשך קריאה

דילוג לתוכן