מדריך קידום בפרפלקסיטי: איך מופיעים בתשובות של אחד מכלי ה-AI הטובים ביותר

למרות שהוא (עדיין) לא מגיע לכמויות המשתמשים של צ'ט ג'יפיטי ובטח לא של גוגל, Perplexity הוא אחד ממנועי ה-AI הטובים ביותר כיום. אז איך מכניסים את האתר שלנו לתשובות של פרפלקסיטי, ועל הדרך מגדילים את החשיפה וההמרות? מנוע חיפוש מבוסס AI שחושב כמו בן אדם לאחרונה דלף מסמך המפרט 59 פרמטרים המסייעים לפרפלקסיטי לקבוע באיזה … להמשך קריאה

בדיקת אתר: כלים לבדיקת אתרים מקצועית

כשזה נוגע לאתרים שלנו, לרוב כבר יש לנו מספר כלים שמאפשרים לבדוק את האתר ואת ביצועיו. זה לא המצב כשמדובר באתרים של אחרים, אליהם אין לנו גישה. הנה כמה כלים טובים (בחינם וגם בתשלום) שיספקו לכם ארסנל בדיקות מקצועי לכל אתר – גם שלכם וגם של אחרים. בדיקת בעלות דומיין / ותק דומיין בדיקת ותק … להמשך קריאה

סיפור הצלחה: קידום אתר של פסיכולוג

טיפול פסיכולוגי הוא עניין רגיש עבור רבים. למרות שיש לא מעט חיפושים בתחום, החוכמה היא גם לגרום למחפשים להרגיש מספיק בטוחים כדי לפנות למטפל בסופו של דבר. הנה מקרה מהשטח. איך מקדמים אתר של פסיכולוג? בתחילת התהליך, לפני כ-12 חודשים, האתר היה כמעט ריק לחלוטין למעט עמודים בסיסיים כמו בית, אודות וכו'. כיום האתר מלא … להמשך קריאה

מדריך קידום אתרים ועסקים ב-AI (צ'אט GPT, גוגל AIO ועוד)

קידום LLM ב-Chat GPT, גוגל AIO וכלי AI אחרים כיום יש מספר כלי בינה מלאכותית שמספקים מענה לשאלות ובקשות, וכל אחד מהם פועל ככל הנראה בצורה שונה – גוגל AI Overviews המבוסס על ג'מיני (עדיין לא זמין בישראל), Chat GPT של OpenAI, קופיילוט של מיקרוסופט, פרפלקסיטי, קלוד, גרוק וכן הלאה. למרות שככל הנראה יש הבדלים … להמשך קריאה

איך למצוא הרבה רעיונות לתוכן [שגם מביא טראפיק ותועלת] בזמן קצר

יש לכם אתר חדש ואתם לא יודעים מה כדאי לכתוב, ואילו נושאים צריך להוסיף? או לחילופין יש לכם אתר ותיק עם מעל 100-200 עמודים, ונגמרו לכם הרעיונות לתוכן חדש? בדיקת פערי תוכן (Content Gaps) אצל המתחרים תחסוך לכם ים עבודה, ותספק אינספור רעיונות לתוכן חדש ומבוקש תוך כמה דקות. רעיונות ליצירת תוכן – יותר פשוט … להמשך קריאה

מה זה עמוד שגיאה 404 ואיך באמת מטפלים בזה

קודי שרת לסוגיהם מאותתים על קיומם של מצבים מסוימים הקשורים לאתר – נפילות שרת (5XX), עמודים לא קיימים (4XX), הפניות (3XX) ועוד. קוד שרת 404 מעיד על עמוד שכבר אינו קיים באופן זמני מסיבה כזו או אחרת; אבל השאלה היא מה עושים עם זה, והאם בכלל צריך לעשות משהו? קודי שרת מסדרת 4XX מציינים מצבים … להמשך קריאה

איך מונעים הודעות מייל ספאם בטופסי צור קשר באתר

הודעות ספאם במייל או דרך טופסי צור קשר באתר עלולות להיות בעייתיות עבור כל אחד, ובעיקר כאשר מדובר בעסקים. מעבר לעובדה שמדובר במטרד, שעלול להיות חמור מאוד במצבים מסוימים, חלק מהודעות הספאם הללו עשויות להיות גם מסוכנות. אין כמעט בעל אתר / מנהל אתר שלא חווה את זה לפחות פעם אחת – הודעות ספאם. לפעמים … להמשך קריאה

מדריך תג מנג'ר צד שרת: מדידת המרות מדויקת יותר

מה היה עד עכשיו מדידה ומעקב בדיגיטל בוצעו לרוב באמצעות קבצים הנקראים עוגיות (Cookies). קבצים אלו מוטמעים בדפדפנים של המשתמשים (מה שנקרא עוגיות צד שלישי), ומאפשרים למדוד תנועה לאתר, המרות ועוד. הבעיה היא שזה עלול להפר פרטיות של משתמשים. מדוע בכלל צריך לעבור למדידת צד שרת נושאי פרטיות ברשת הפכו על פניו את עולם השיווק … להמשך קריאה

איך להרוויח לפחות 16,000 ש"ח בחודש מכתיבת תוכן

אנחנו כל הזמן שומעים על הכנסה נוספת או פסיבית ועל דרכים להרוויח כסף באינטרנט, עד שלפעמים לא ממש ברור מה נכון ומה לא. אז הנה דרך בדוקה להרוויח לפחות 16 אלף שקל בחודש, מכתיבה של מאמרים איכותיים (כולל נוסחת כתיבה פשוטה שתעזור לכם לכתוב לפחות אלף מילים, בלי לשבור את הראש). יש הרבה דרכים לעשות … להמשך קריאה

איך מזהים מקורות לא איכותיים / בעייתיים לבניית קישורים

כמו רוב מקדמי האתרים או כאלה שעושים SEO על הדרך, אני מניח שגם אתם מוצאים את עצמכם מדי פעם בחיפוש כזה או אחר למקורות חדשים של קישורים. אלא שלא כל מקור שווה את הטרחה, וחלק מהם אף עשוי להזיק. עוד לפני שנתחיל לפרט בנושא, כדאי לציין עובדה חשובה כבר מההתחלה: הזיהוי של מקורות בעייתיים לקישורים … להמשך קריאה

דילוג לתוכן